Beantwoord

V10 voor V10A

  • 19 May 2019
  • 8 reacties
  • 325 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, is het al mogelijk om het v10A modem om te wisselen voor de v10? Want al die bugs ben ik redelijk klaar mee! Ik zie in sommige topics dat mensen er al aan komen is dit bij mij ook mogelijk?
icon

Beste antwoord door Lukas_ 28 May 2019, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Heb het al via de chat geregeld👍
Reputatie 7
Badge +30
Hey Lukas, ik kan hier kort over zijn: dat kan in de basis niet. Een Experia Box wisselen doen we alleen als deze een defect vertoont. In dat geval, als je een V10A hebt, krijg je er een andere V10A voor terug. De V10 wordt alleen geleverd in bepaalde specifieke situaties waar een V10A niet kan.
Reputatie 4
Badge +4
Hey Lukas, ik kan hier kort over zijn: dat kan niet. Een Experia Box wisselen doen we in de basis alleen als deze een defect vertoont. In dat geval, als je een V10A hebt, krijg je er een andere V10A voor terug. De V10 wordt alleen geleverd in bepaalde specifieke situaties waar een V10A niet kan.
Heb vanmiddag gechat en daar zeggen ze dat morgen als het goed is een v10 klaar ligt op het servicepunt en ik heb ook al een bevestiging gehad via sms!
Reputatie 7
Badge +30
Dan zal er in jouw geval sprake zijn geweest van een van de situaties waar een V10A niet geschikt is 🙂 Heb je de nieuwe Experia Box inmiddels binnen en aangesloten?
Reputatie 4
Badge +4
Dan zal er in jouw geval sprake zijn geweest van een van de situaties waar een V10A niet geschikt is 🙂 Heb je de nieuwe Experia Box inmiddels binnen en aangesloten?
Het is toch helaas een v10a geworden alle stress voor niks en mailtjes die ik niet meer kan verzenden maar appjes wel!
Reputatie 7
Badge +30
Dat is het probleem dat je ervaart, Lukas? Dat je geen mail kunt verzenden via wifi? Kun je wat uitgebreider aangeven wat je aan problemen ervaart? Dan gaan we kijken wat we daar aan kunnen doen.
Reputatie 4
Badge +4
Dat is het probleem dat je ervaart, Lukas? Dat je geen mail kunt verzenden via wifi? Kun je wat uitgebreider aangeven wat je aan problemen ervaart? Dan gaan we kijken wat we daar aan kunnen doen.
Ja had problemen met mails versturen terwijl Whatsapp en ander upload apps wel werkte maar het is ondertussen opgelost met een reset van de experiabox.
Reputatie 7
Badge +30
Goed om dat te horen!