Beantwoord

Gastnetwerk V10A

  • 15 September 2019
  • 21 reacties
  • 682 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo,
vanwege de matige/slechte wifi dekking heb ik nu 2 experiawifi kastjes i.c.m. Eperiabox v10.
wifi nu een stuk beter,maar nu mis ik mijn gastnetwerk (dit is voor mij belngrijk)
nu kan je wifi van de v10 wel weer aanzetten, maar dit loopt niet soepel (zeg mmar slecht) icm die 2 wifi kastjes.
kan ik niet in aanmerking komen voor een V10A ??

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 September 2019, 09:54

Bekijk origineel

21 reacties

Badge +19
Een v10 ruilen voor een v10a?? Dat wil je niet hoor. Die v10a is niet helemaal zonder problemen en dan zeg ik het nog netjes.
Reputatie 2
Nog steeds?
Reputatie 2
Geen gastnetwerk is ook wat
Reputatie 7
Badge +24
Ook met een v10a heb je geen gastnetwerk op de Experia WiFi's. Die ondersteunen het sowieso niet.

Als je echt gastennetwerk door je hele huis wilt, dan moet je gewoon zelf accespoints aanschaffen. Van Netgear of TP-Link ofzo.
Reputatie 2
Eerder een downgrade dus?
Reputatie 7
Badge +24
Eerder een downgrade dus?
Wat bedoelt u?
Reputatie 2
gastnetwerk vervallen
Badge +19
Wellicht kan je de experiabox op een centrale plek neer zetten en heb je geen WiFi versterkers meer nodig. Als ie in de meterkast staat is dat niet de beste plek. Mijn ervaring is dat de v10 prima Wi-Fi heeft.
Reputatie 2
Ja begrijpelijk, maar ja alle kabels komen in de meterkast bij elkaar. (NAS, PS4, TV, tel etc etc)
is geen (handige) optie
Reputatie 2
Experiaboxen...... allemaal net niet
Reputatie 7
Experiaboxen...... allemaal net niet
Dan vervang je die Experia Box toch door iets wat wel werkt.
Badge +19
Voor de gemiddelde klant zoals ik werkt de experiabox prima.
Bij glasvezel wil ik nog wel geloven dat de V10a uitwisselbaar is met de V10 (als je genoegen kunt nemen met maar 3 UTP-poorten). Bij koper is dat al een stuk minder, vooral als je koperlijn met bonding is uitgerust (4 i.p.v. twee aders, voor verdubbeling van de snelheid). In dat geval is een V10a zelfs niet eens mogelijk.
Reputatie 2
Glasvezel 500/500 tot in de meterkast, maar door de betonnen vloeren naar boven houd je niet veel over ondanks 500/500
Reputatie 7
Badge +24
Kpn vervangt geen modem wat niet stuk is. Dus als iemand een modem heeft zonder gastennetwerk, maar het functioneert wel naar behoren, dan krijgt diegene geen ander modem.
Reputatie 2
Heb in het verleden ook wel eens een nieuwe gehad. Z’n tompson en nog een andere,V8,V9 en de laatste de “gewone” V10
Reputatie 2
ach ja betaal €82 in de maand, mag je toch wel eens zo nu en dan om nieuwe hardware vragen
Reputatie 7
Glasvezel 500/500 tot in de meterkast, maar door de betonnen vloeren naar boven houd je niet veel over ondanks 500/500
Toen ik een 500Mbps glasvezelabonnement had haalde ik op de 2e verdieping ook 500Mbps.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @robby666. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat de KPN community jou al goed heeft geholpen met informatie en adviezen. Kun je er iets mee? Ik begrijp dat je een gastnetwerk wil. Helaas hebben we niet de mogelijkheid om een goed werkende Experiabox te vervangen, zoals Nick83 eigenlijk al aangeeft.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @robby666. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat de KPN community jou al goed heeft geholpen met informatie en adviezen. Kun je er iets mee? Ik begrijp dat je een gastnetwerk wil. Helaas hebben we niet de mogelijkheid om een goed werkende Experiabox te vervangen, zoals Nick83 eigenlijk al aangeeft.

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Reputatie 2
Geholpen neejoh! Ga zelf wel fatsoenlijk spul regelen dan die kpn rommel ☹️

Reageer