Beantwoord

V10A 5Ghz netwerk naam wijzigen

  • 6 June 2019
  • 5 reacties
  • 813 keer bekeken

Sinds een maand hebben wij de Experia V10A. De tv werkt goed alleen de verbinding met internet valt steeds weg. Telkens wanneer er bv. gebruik word gemaakt van Videoland valt de verbinding om de zoveel tijd uit. Toen de wifi namen (2.4 en 5 g) nog los gekoppeld konden worden hadden wij hier geen last van. Sinds de update hebben wij weer last van wegvallende wifi. Na ook vele telefoontjes te hebben gepleegd weet de klantenservice ook niet meer hoe wij dit moeten oplossen. Aangezien wij veel gebruik maken van onze smart tv en nog een jaar vast zitten aan een contract zoeken wij een oplossing.. Hulp en tips gezocht!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 June 2019, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi KPN Gebruiker, welkom hier,

Uiteraard denk ik graag met je mee. Zou je via deze tool willen proberen om de 2 netwerken te splitten en ieder netwerk een ander naam te geven?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Beste KPN,

Ik probeer met de genoemde tool met netwerken te splitsen. Echter behoud de 5ghz netwerk steeds de naam aan van de 2.4 ghz. Ondanks dat ik op de tool wel 2 veschillende namen en wachtwoorden invul.

Hierdoor is het nog steeds 1 netwerk.

Hoe is dit toch te splitsen?

 

Reputatie 7
Badge +24

Beste KPN,

Ik probeer met de genoemde tool met netwerken te splitsen. Echter behoud de 5ghz netwerk steeds de naam aan van de 2.4 ghz. Ondanks dat ik op de tool wel 2 veschillende namen en wachtwoorden invul.

Hierdoor is het nog steeds 1 netwerk.

Hoe is dit toch te splitsen?

 

Heeft u versterkers van KPN? Experia WiFi of SuperWifi?

Op dit moment is dit de wifi uit de experiabox V10A.

Verder nog niks er op aangesloten zoals versterkers.