Beantwoord

V10a geen internet

  • 7 September 2019
  • 9 reacties
  • 361 keer bekeken

Hallo. Ik heb sinds een gisteren weer eens problemen met het internet.
Ik heb een v10a.
Bellen gaat. Internet werkt niet. Geen wifi en bekabeld werkt het ook niet.
En de tv werkt wel maar stottert regelmatig.
Ik heb al de stroom van het glasvezelkastje en de v10a gehaald. En de v10a helemaal gereset. Niks heeft geholpen.
Iemand nog een oplossing?
icon

Beste antwoord door vievieke 8 September 2019, 10:31

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19
Ik ben bang dat alleen een medewerker je kan helpen. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Ken je niet iemand die een v8, v9 of v10 heeft liggen?
Ik heb een v10 liggen. Die heb ik al geprobeerd. Helaas. Geen succes.
Ik wacht geduldig af. Toch alvast bedankt voor de reactie.
Badge +19
Je kan ook met de klantenservice bellen 0800-0402. Dag en nacht bereikbaar en nog gratis ook.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @vievieke, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat je al veel geprobeerd hebt om je internet weer werkend te krijgen, maar dat helaas nog niet geholpen heeft.. Kan je aan de Experia Box ook zien of er bepaalde lampjes een in een andere kleur branden dan groen? Bijvoorbeeld oranje of rood? Dat kan een indicatie geven of er iets fout zit ergens in de lijn of in de Experia Box.

Verder wil ik graag een aantal metingen uitvoeren, maar hiervoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik het een en ander voor je testen en controleren!
Hoi Susan.

Inmiddels heb ik nog eens alles van de stroom afgehaald en het werkt nu gelukkig weer.
Alle lampjes waren gisteren gewoon groen. Misschien toch iets van een storing geweest.
Voor nu doet alles het in elk geval weer .
Reputatie 7
Als je een V10a en een V10 hebt liggen dan is mijn advies om de V10 (zonder a) te gebruiken.
De V10 is een veel betere Experia Box dan de V10a die onder hoge tijdsdruk overhaast op de markt gezet is omdat Trump in 2017 ZTE op de zwarte lijst plaatste. De kans dat ZTE daardoor failliet zou gaan en daarmee dus ook de levering van de V10 zou stoppen was reëel. KPN moest dus halsoverkop op zoek naar een alternatief en daar is de rampzalige V10a dus uit voort gekomen.
Ok. Ik zal straks de v10 nog eens proberen. Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +24
Hi vievieke, in verband met een vervelend hoestje neem ik het over van Susan. Laat het ons weten hoe het bevalt en of we nog iets kunnen betekenen. 🙂
Ik heb de v10 ertussen gezet. Deze werkt voor nu in elk geval beter dan de v10a.
Hopen dat dit ook zo blijft 🙂

Reageer