Beantwoord

V10a werkt niet zoals het hoort

  • 11 July 2019
  • 2 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb vandaag de niewe box 10vA binnen, omdat mijn Wifi het al een aantal dagen niet doet. Maar helaas werkt het nog steeds niet. Ik heb van alles geprobeerd maar hij maakt wel verbinding maar als ik dan een app of iets dergelijks gebruikt, staat er niet verbonden met het internet. En als ik bel wordt doorverwezen naar de site....

admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 July 2019, 11:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Yasminak . Excuses voor de late reactie!
Is de situatie nog ongewijzigd? Is de experiabox het enige apparaat wat je voor de wifi gebruikt? Soms is het noodzakelijk om de v10a een reset te geven. Dit kun je doen door het reset gaat te gebruiken. Hier moet dan een puntig voorwerp in gedurende 10 seconden.
Mocht dat ook niet baten, laat het weten!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mocht dat niet zo zijn, weet je mij te vinden! 🙂