Beantwoord

V7 modem verouderd? WiFi niet snel genoeg.

  • 26 October 2019
  • 8 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik stuit bij toeval op dit topic. Ook ik heb een experiabox V7 H220 staan. Het aansluiten van Wifi versterkers etc gaat vaak niet of moeizaam, Wifi in huis is soms niet echt snel genoeg meer. 

Als dit type box al lang verouderd is, hoe kom ik dan in aanmerking voor een nieuwere versie?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 November 2019, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MWvanVeen 

Als je KPN belt via 0800 0402 dan wordt deze V7 als het goed is direct omgewisseld en heb je een nieuwer model binnen 1-2 dagen in huis.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi MW, ik zag in je andere topic net dat je noemde dat je een V10 hebt. Begrijp ik dan goed dat je contact hebt gehad en dat de Experia Box is omgewisseld?

Reputatie 1
Badge

Hoi MW, ik zag in je andere topic net dat je noemde dat je een V10 hebt. Begrijp ik dan goed dat je contact hebt gehad en dat de Experia Box is omgewisseld?


Hallo Erik,

Fout van mijn kant. Ik vond later pas uit dat een H220N network overeenkomt met de V7. 

Ik ga de omwisseling deze week in gang zetten.

Reputatie 2
Badge

Hoi MW, ik zag in je andere topic net dat je noemde dat je een V10 hebt. Begrijp ik dan goed dat je contact hebt gehad en dat de Experia Box is omgewisseld?


Hallo Erik,

Fout van mijn kant. Ik vond later pas uit dat een H220N network overeenkomt met de V7. 

Ik ga de omwisseling deze week in gang zetten.

Hoi MW, ik zag in je andere topic net dat je noemde dat je een V10 hebt. Begrijp ik dan goed dat je contact hebt gehad en dat de Experia Box is omgewisseld?


Hallo Erik,

Fout van mijn kant. Ik vond later pas uit dat een H220N network overeenkomt met de V7. 

Ik ga de omwisseling deze week in gang zetten.

 

 

Je kan eventueel de volgende website gebruiken om je apparatuur om te ruilen

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi MW, ik zag in je andere topic net dat je noemde dat je een V10 hebt. Begrijp ik dan goed dat je contact hebt gehad en dat de Experia Box is omgewisseld?


Hallo Erik,

Fout van mijn kant. Ik vond later pas uit dat een H220N network overeenkomt met de V7. 

Ik ga de omwisseling deze week in gang zetten.

 

Ah, op die manier :) Dan kan ik dit ook gelijk even voor je regelen als je wilt?

Reputatie 7
Badge +21

@Erik_  in het andere topic geeft@MWvanVeen aan, dat hij gisteren via 0800 0402 de omruil al geregeld heeft. Krijgt het vandaag al binnen.

Reputatie 1
Badge

Klopt. Zou klaar liggen bij het PostNL punt. Goed geregeld!

Reputatie 7
Badge +30

Hahaha, lekker ingewikkeld zo met meerdere topics. Dan stel ik voor dat we dit topic sluiten en in de andere verder gaan :)