Beantwoord

V8 omruilen voor ander type?

  • 26 January 2019
  • 6 reacties
  • 252 keer bekeken

Ik zou graag een nieuwe modem aan willen vragen ik heb nu een V8 alles loopt traag bij mij thuis ook met wifi-tuner ik begreep dat er ook een V10 is

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2019, 16:41

Bekijk origineel

6 reacties

Ik zou graag een nieuwe modem aan willen vragen ik heb nu een V8 alles loopt traag bij mij thuis ook met wifi-tuner ik begreep dat er ook een V10 is
Hallo @Ullath ,
als er geen technische noodzaak is, gaat KPN je modem hoogstwaarschijnlijk niet vervangen, alleen als deze defect is.
De wifi kun je proberen te optimaliseren met de adviezen op de website van KPN.
Kan ik de modem ook omruilen
Kan ik de modem ook omruilen
Hallo @Ullath ,
wat ik al eerder schreef, zal dat niet gaan gebeuren, lees voor 'vervangen' 'omruilen'.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ullath, welkom op het forum! Wat Jan-D zegt klopt helemaal. Wel ben ik benieuwd, wat is er uit de WiFi Tuner gekomen? Er zijn een paar mogelijke uitkomsten. De tool kan het probleem direct oplossen, er kan apparatuur worden verstuurd (de Experia WiFi) of een gratis/betaalde storingsmonteur worden aangeboden. Allemaal afhankelijk van de metingen en of ze effect hebben gehad.
Ik kreeg het advies na een KPN wifi test.
Om een andere expiria box aan te schaffen a 40 euro.waar zijn ze mee bezig bij kpn
Ik kreeg het advies na een KPN wifi test.
Om een andere expiria box aan te schaffen a 40 euro.waar zijn ze mee bezig bij kpn

Hallo @Harry 1959 , zie mijn reactie in je eigen topic.

Reageer