Beantwoord

V8 veel storing

• 12 april 2018
  • 3 reacties
  • 299 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ons KPN Experia Box V8 modem heeft regelmatig een reset nodig, zo'n 2-3 keer per week, om de Internet/WiFi verbinding weer op gang te krijgen en dat al sinds meer dan een jaar.

Dit probleem begint irritant te worden, zo was vanochtend ons vaste nr gedurende 3 uur onbereikbaar en kon onze nieuwe zonnepaneel-installatie niet remote gemonitord worden.

Zou het huidige KPN Experia Box V8 modem voor een V10 omgeruild kunnen worden? Bvd.
icon

Beste antwoord door Bart_ 17 april 2018, 11:07

Dag Ymp en goed dat je je vraag hier op het Forum stelt. Dat is uiteraard niet prettig werken, als je verbinding zo vaak verbreekt. Ik kijk uiteraard graag even met je mee, om te kijken waar het probleem nu precies in zit. Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice, via chat of telefoon?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Klink zeker niet leuk. Het kan alleen tot 48 uur duren voor een KPN medewerker reageert. Mijn advies is om even te bellen naar 0800-0105 of via de chat...https://www.kpn.com/service.htm?campaignid=ps:s=google:c=serviceservicecontact&gclid=COngz7TmttoCFUKAhQodS1MG6g&gclsrc=ds

Wel is het goed om te weten dat de medewerkers bij een ruiling geen enkele invloed kunnen uitoefenen op de keuze van de modem. Het is dus altijd een verrassing of je een V9 of een V10 krijgt.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Ymp en goed dat je je vraag hier op het Forum stelt. Dat is uiteraard niet prettig werken, als je verbinding zo vaak verbreekt. Ik kijk uiteraard graag even met je mee, om te kijken waar het probleem nu precies in zit. Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice, via chat of telefoon?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Ymp! Ik heb geen reactie van je gekregen, zie ik. Is je probleem inmiddels verholpen? Als ik nog iets kan doen, laat het me dan weten.

Reageer