Beantwoord

V8 wekelijks resetten vanwege geen tv of internet

  • 29 November 2019
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Badge

Hier hetzelfde probleem. In de regel 1 a 2 keer per week resetten ivm geen tv, geen internet of geen Wi-Fi. En veel trager internet dan zou moeten volgens de KPN speedtest. We zijn eigenlijk zover om eens te informeren voor een andere provider. Dit is tot nu toe wel het slechtste wat we hebben gehad. Maar als ik de berichten op het forum lees is de v8 dus het probleem.

 

Admin: eigen topic aanfemaakt voor je bericht

icon

Beste antwoord door Bart_ 3 December 2019, 13:51

Bekijk origineel

5 reacties

Badge

Hier ook al geruime tijd problemen met de experia box v8. Onstabiel Wi-Fi maar ook bekabeld internet en tv geeft vaak problemen. We starten de box zo'n 1 a 2 per week opnieuw op om de problemen te verhelpen. Daarnaast is onze internetverbinding vele malen tragen dan dat zou kunnen volgens de KPN speedtest.

Gezien de constante problemen denken wij er over om over te stappen. Maar zijn er oplossingen om dit te voorkomen?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Gerbert, welkom op het forum! Wat irritant dat je zo vaak moet resetten. Laten we daar eens naar gaan kijken. Vul je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan duik ik er in.

Badge

Dag Erik. Als ik het forumprofiel invul krijg ik elke keer de melding “Niet alle verplichte velden zijn ingevuld” terwijl ik alle velden heb ingevuld. Kan ik anders mijn gegevens mailen?

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Gerrrbert Ik weet niet of ik de oplossing heb om te voorkomen dat je overstapt. Dat is jouw keuze, natuurlijk. Ik ga uiteraard graag samen met jou op zoek naar een verklaring voor die verbrekende verbindingen. Ik wil graag enkele dingen weten: het probleem speelt zowel met een bekabelde verbinding en via wifi? Heb je nog andere apparatuur aangesloten, zoals een splitter? Ik zal bij het doormeten van je verbinding je Experia Box naar de fabrieksinstellingen moeten terugzetten. Is dat ok? 

Zou je eens een screenshot van een bekabeld uitgevoerde meting willen plaatsen in dit topic? Ik ben erg benieuwd! 

Reputatie 7
Badge +30

Het is gelukt met je profiel, Gerbert, ondanks de foutmeldingen. Ik zie dat je ook een tweede topic had aangemaakt. Ik voeg dat andere topic, waar collega Bart in gereageerd heeft, even samen met deze zodat we niet met twee mensen tegelijk voor je bezig zijn.

 

Kun je nog eens aangeven wat je, op momenten dat het traag is, meet aan snelheid?

Reageer