Met enige regelmaat, 1 of 2 keer per week, moet ik mijn V9 router resetten omdat deze niet meer bereikbaar is. Wifi valt weg en TV signaal wordt ernstig verstoord. Gisteravond weer een keer en nu tijdens de bekerfinale!!! Vanmorgen besloten om KPN te bellen maar geen nummer te vinden??? 😫
admin: eigen topic aangemaakt
icon
Beste antwoord door Erwin van KPN 6 May 2019, 10:31
Hoi @BBI. Welkom op het forum.
Oef, wat een verschrikking. Ik hoop dat ik je hierbij kan helpen. Als ik je verhaal goed lees verbreekt dus de hele verbinding? Zowel het televisie signaal als de wifi verbinding stopt tijdelijk met werken?
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik onmiddellijk kijken wat er aan de hand is.
Hallo Hans, ik heb eea kunnen aankaarten via een chatsessie. Naar aanleiding daarvan zijn op afstand wat settings aangepast. Het is nu een kwestie van afwachten en kritisch volgen. Wordt vervolgt.
Mensen vergissen zich soms en noemen mij Edwin. Hans hoor ik voor het eerst 😉
Ik ben blij dat er schot in de zaak zit! Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, weet je mij te vinden 🙂
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.