Beantwoord

V9 en verbrekende wifi

  • 6 May 2019
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Met enige regelmaat, 1 of 2 keer per week, moet ik mijn V9 router resetten omdat deze niet meer bereikbaar is. Wifi valt weg en TV signaal wordt ernstig verstoord. Gisteravond weer een keer en nu tijdens de bekerfinale!!! Vanmorgen besloten om KPN te bellen maar geen nummer te vinden??? 😫

admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 May 2019, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @BBI. Welkom op het forum.
Oef, wat een verschrikking. Ik hoop dat ik je hierbij kan helpen. Als ik je verhaal goed lees verbreekt dus de hele verbinding? Zowel het televisie signaal als de wifi verbinding stopt tijdelijk met werken?
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik onmiddellijk kijken wat er aan de hand is.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je via andere weg de storing hebt opgelost. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten ! 🙂
Hallo Hans, ik heb eea kunnen aankaarten via een chatsessie. Naar aanleiding daarvan zijn op afstand wat settings aangepast. Het is nu een kwestie van afwachten en kritisch volgen. Wordt vervolgt.
Mensen vergissen zich soms en noemen mij Edwin. Hans hoor ik voor het eerst 😉
Ik ben blij dat er schot in de zaak zit! Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, weet je mij te vinden 🙂