Beantwoord

V9 uit de roulatie bij KPN?

  • 3 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 273 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Ik maak gebruik van de Experia V9 wat opzich geen verkeerde modem is.
Als ik naar de installatie handleidingen kijk op het internet dan zie ik alleen nog maar handleidingen voor de V10 of de V10a staan. (Of ik kijk verkeerd)
Ik werd getriggerd hierdoor doordat ook ik WIFI versterkers krijg van KPN die tevens een handleiding heeft voor de V10 en niet anders. Natuurlijk is het verschil niet veel anders, maar betekend dit dat de V9 bij KPN inmiddels ook uit de roulatie is en kan ik dan ook een andere modem krijgen, de veel betere V10 of V10a?

Vroeger was er een linkje op de KPN site die je hierbij hielp maar ook deze kan ik niet meer terugvinden.
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 3 oktober 2018, 16:21

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/devices/all/internet
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/devices/all/internet
Reputatie 5
Badge +6
Dank je wel!
Die had ik ook gevonden maar dat is een tool hoe je een modem moet installeren of de-installeren.

Reageer