Beantwoord

Vaak en veel, uitval modem

  • 10 June 2021
  • 11 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 1

De laatste dagen valt het modem regelmatig uit, WiFi, bekabeld TV modem, telefonie en Internet hebben er allemaal last van . 
 

resetten moet meerdere keren per dag.

 

al met al niet blij mee 🥴

 

is modem aan vervanging toe?

icon

Beste antwoord door Jaap502018 14 June 2021, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

@Jaap502018  Welke type modem heeft u ?

Reputatie 1

Experiabox V10

Reputatie 1

De laatste dagen valt het modem regelmatig uit, WiFi, bekabeld TV modem, telefonie en Internet hebben er allemaal last van . 
 

resetten moet meerdere keren per dag.

 

al met al niet blij mee 🥴

 

is modem aan vervanging toe?

Badge +19

Gebruikt u dit soort dingen?

 

Reputatie 1

Nee, en dat Dieter volgens mij niet toe. Geheel aan signaal valt regelmatig weg. Komt weer op en is weer weg. Het modem geeft op dat moment geheel geen signalen meer,

  • geen beeld
  • geen telefoon 
  • geen radio
  • geen wifi
  • geen internetten 

 

draafloos en bekabeld maakt niet uit.

modem gaat uit met een tik, en na verloop van tijd weer vanzelf aan, en valt dan weer uit.

 

nieuw modem ?

 

Reputatie 7
Badge +11

Dat klinkt inderdaad niet goed! Vul je gegevens even in op je profiel (dat is alleen zichtbaar voor jezelf en voor de moderators), dan kan die gelijk even meekijken zodra deze in het topic komen. Gaan de lampjes ook echt uit op het modem?

 

Als je sneller geholpen wilt worden dan kan je 0800-0402 bellen maar houdt er rekening mee dat die wel het standaard vragenlijstje afgaan omtrent resetten van het modem, stroomloos maken van het NT (indien glasvezel) etc. 

Reputatie 1

De lampjes op het modem zie ik niet uitgaan.

muv bij een reset of uitschakelen door voeding weg te nemen.

Ik hoor een klik of tik, welke ook op de TV waarneembaar is.

kunnen we het modem omwisselen?

Reputatie 1

Net met Mw. Servicedesk gesproken.

er zal een nieuw kabeltje komen voor de DSL / modem, verbinding naar KPN stamkabel.

 

mocht dit niet helpen dan opnieuw bellen.

nu maar hopen dat we voor het weekend de zaak storingen vrij hebben .

 

 

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Jaap502018. Laat maar even weten hoe het met het kabeltje is afgelopen, anders ga ik verder voor je op onderzoek uit!

Reputatie 1

Nieuwe kabel DSL- SOP/KPN en weer storing vrij! Thx

Reputatie 6
Badge +10

Ah super om te lezen! Mocht er nog wat zijn in de toekomst trek dan gerust aan de bel hoor! Daarvoor zitten wij hier.