Beantwoord

Valse e-mail gekregen

  • 16 september 2019
  • 6 reacties
  • 318 keer bekeken

Goedemorgen, vanmorgen wederom een mail gekregen dat er een bedrag zou open staan. Dit is gewoonweg niet het geval. Lijkt wederom op ene valse email. Afzender is J. de kruijf, directeur klantenservice?
icon

Beste antwoord door PeterG 16 september 2019, 13:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Zal idd vals zijn.
Meer info over het herkennen van valse kpn-e-mail.
Reputatie 7
Badge +15
Hoi @Corine1964, goed dat je hier alert op bent. J. de Kruijf is geen directeur klantenservice, dat is al een eerste duidelijke hint dat het om een valse e-mail gaat. Met de link die Peter geeft worden er nog meer tips aangegeven waarmee je zo'n mail kunt herkennen. Als deze bewuste mail nog niet bij de voorbeelden wordt genoemd, kan je de mail naar ons doorsturen. Dat wordt ook op die pagina beschreven. Weet je daarmee voldoende?

Admin: afbeelding verwijderd vanwege zichtbare privégegevens 

Reputatie 7

Iets besteld bij KPN,@fource ? Wijziging i.h. abonnement? Ontvanger erbij mss? Mobiel besteld bij verlenging?

Sinds wanneer heeft de KPN een spaarprogramma?

Niet denk ik.. 🙈

Reputatie 7
Badge +14

Nee dat klopt @MandydeB, geen spaarpunten en telefoons geeft KPN ook niet zomaar weg.

100% Phishing, nergens op reageren of klikken!!

En om het nog maar even te herhalen: Meer info over het herkennen van valse kpn-e-mail.

Reageer