van adsl naar vdsl

• 16 januari 2016
  • 5 reacties
  • 302 keer bekeken

Beste kpn,

op de netco-fpi-info.fourstack.nl/ staat nu dat we een internet snelheid kunnen behalen van 100 Mbit/s met vdsl. want deze maand was er een upgrade geweest. Maar wij behalen nog steeds een internet snelheid van de 20Mbit/s via de adsl. Hoe kan dit omgezet worden naar vdsl.

vriendelijke groet,

Liam Anker

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Het snelste gaat dat via 0800-0402 maar dat kan ook door even te wachten op dit forum.

Robin
Reputatie 7
Hangt ook van je abonnement af, die zijn standaard lager.

Instap = tot 20 Mb

andere = tot 60 Mb

Wel te verhogen voor €5,00 per maand.

Informatie:

Voor Alles in 1 klik hier.

En voor internet (evt. met bellen): klik hier.

Reputatie 3
Badge
Hey Liam,

De belangrijkste factor is je abonnementstype en snelheidsoptie die je eventueel aan hebt staan. Voor Instap geldt een maximum van 20 MBit. Voor Standaard/Premium 60 MBit. Afhankelijk van de beschikbare techniek kan dit verder opgehoogd worden naar 100/10, 100/100 of 500/500 MBit. 

Wat er specifiek op jouw adres mogelijk is en momenteel aanwezig is bekijk ik dan ook graag met je. Wil je in een privébericht je postcode, huisnummer en naam van de contractant doorgeven? Dan zorg ik ervoor dat je spoedig weet waar je aan toe bent :)

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Liam,

Ik neem het even van Jorn over. Bedankt voor je privébericht. De aanvraag voor omzetting naar VDSL is net ingediend. Binnen een paar werkdagen wordt het omgezet. Je moet dan een forse snelheidsverhoging merken. Het kan zijn dat je de Experiabox moet herstarten. Wil je ons op de hoogte houden?

Reputatie 7
Badge +30

Jorn schreef op 18 jan '16 om 16:39u

Hey Liam,

De belangrijkste factor is je abonnementstype en snelheidsoptie die je eventueel aan hebt staan. Voor Instap geldt een maximum van 20 MBit. Voor Standaard/Premium 60 MBit. Afhankelijk van de beschikbare techniek kan dit verder opgehoogd worden naar 100/10, 100/100 of 500/500 MBit. 

Wat er specifiek op jouw adres mogelijk is en momenteel aanwezig is bekijk ik dan ook graag met je. Wil je in een privébericht je postcode, huisnummer en naam van de contractant doorgeven? Dan zorg ik ervoor dat je spoedig weet waar je aan toe bent Smiley Vrolijk

Maar, TS zegt ja dat er 100Mbit bij VDSL2 staat. Dan is het toch logisch dt de max 100/10 is en niet 100/100 of 500/500 is?

Robin

Reageer