Vraag

Van Alles in 1 naar Hussel

  • 4 December 2019
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Hi, ik ben 30 november overgestapt van Kpn Alles in 1 naar Hussel. Ik kan alleen nergens vinden wanneer deze wijziging in gaat. Ook als ik mijn bestelstatus op vraag krijg ik deze status te zien “ Helaas is het nog niet mogelijk om online de status van uw pakketwijziging in te zien. Bekijk de bevestigingsmail of brief voor informatie over uw wijziging. “  zouden jullie mij meer duidelijkheid kunnen geven?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @FlorisSoons, welkom! Ik ben heel benieuwd wat er aan de hand is! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee. Je hebt wel een bevestigingsmail gekregen trouwens?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Kan ik nog iets voor je doen? Dan weet je me te vinden :-).

Hi er is vandaag een monteur langs geweest en nu is alles hier in ieder geval geregeld. Alleen nu is mijn abonnement nog steeds niet overgezet... Enig idee wanneer ik eindelijk van mijn nieuwe abonnement kan genieten?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat die er nu ook op staat! Volgens mij is alles nu in orde :-). Veel plezier ervan!