Van instap naar basis

• 2 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 8460 keer bekeken

Hallo allemaal,

Na het overstappen van Internet Instap naar basis verwachtte ik de eerste drie maanden €10 korting. Deze korting heb ik echter niet gekregen. Ik heb de site afgezocht en zelfs als ik aangeef dat ik een bestaande klant ben, staat er nog steeds dat ik €10/maand korting zal ontvangen.

Helaas heb ik wel meer dan 20 minuten met de helpdesk aan de lijn gezeten, omdat de snelheid van 8MB/s naar 11MB/s is gegaan en we dit wilden oplossen. Dit is niet gelukt, maar ik heb wel extra moeten betalen op mijn telefoonrekening!

Uiteindelijk ben ik nu dus €30 + €15 duurder uit en heb ik maar een marginaal snellere verbinding.

Ik zou graag willen weten hoe het zit met pairbonding in mijn buurt (zoals ik op het forum al heb gelezen), maar bovenal wil ik weten hoe het zit met de korting die ik zou ontvangen. Mits de snelheid niet opgeschroefd kan worden, wil ik graag terug naar de Instap variant.

Met vriendelijk groet,

Tim de Klerk

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Beste timdklerk,

Graag kijk ik uw probleem na. Kunt u in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan pak ik het op.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reageer