Beantwoord

van kpn alles in 1 instap naar compleet = verbinding weg

Gisteren wilde ik van kpn alles in 1 instap naar standaard gaan, nu heb ik dat gedaan via mijnkpn wat best makkelijk ging, Na 10 minuten van de wijziging viel de hele verbinding weg krijg niks meer binnen.

Naast dat ik alles heb geprobeerd met de modem en heb gebeld naar kpn, denk ik dat het ligt aan de wijziging via kpn, als ik nu inlog op mijnkpn staat er nog steeds dat ik op kpn instap sta en dat de wijzigingen nog worden verwerkt dit is nu vanaf gisteren al zo. Kan dit kloppen of is er iets fout gegaan in de wijziging?
icon

Beste antwoord door Klaasie543 29 november 2016, 10:35

Ja, een belletje van de monteur naar de centrale had het opgelost. Bedankt nog voor het helpen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Welkom @Klaasie543, wat vervelend dit! Hebben mijn collega's bij de telefonische klantenservice dit niet voor je nagekeken? Wat hebben zij je verteld? Ik ga ik in ieder geval kijken wat er aan de hand is. Reageer op mijn privébericht en ik duik in je gegevens.
Reputatie 7
Badge +25
Bedankt voor je snelle reactie! Er lijkt inderdaad iets niet goed verwerkt te zijn, ik krijg ook een foutmelding als ik je gegevens opzoek. Wel zie ik dat er een monteur is ingepland voor morgen. Helaas moeten we dat even afwachten 😞. Ik kan niet meer voor je doen! Wil je me laten weten of de monteur je probleem morgen heeft opgelost?
Ja prima, alsnog bedankt voor het nakijken.
Reputatie 7
Badge +25
Klopt het dat alles inmiddels weer werkt? Als je in de toekomst nog eens hulp nodig hebt of vragen wilt stellen, weet je ons te vinden.
Ja, een belletje van de monteur naar de centrale had het opgelost. Bedankt nog voor het helpen.

Reageer