Beantwoord

Vast abonnement duurder dan nieuwe gebruiker

• 14 februari 2018
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Hallo !
Ik ben al een hele tijd gebruiker van KPN compleet .
Ik betaal hiervoor €65 per maand .
Nu zie ik dat nieuwe klanten na 6 maanden € 60 gaan betalen .
Mijn schoonmoeder is gister overgestapt naar KPN compleet en gaat na 6 maanden € 55 betalen.
Ik geniet nog wel spotify premium want dat zat er vroeger bij .
Zit het verschil wellicht hierin ?
Thanks alvast !

Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Justin_ 15 februari 2018, 14:35

Hoi Pabloluiten, welkom op het forum! Goede vraag. 🙂 Joss legt het verschil al goed uit. Er zit een verschil in de inhoud van de vroegere Alles-in-1 abonnementen en de huidige Internet + TV abonnementen.

In het Alles-in-1 Standaard abonnement, dat € 65,00 kost, zit Spotify Premium en een vast telefoonnummer gratis inbegrepen. In het huidige Internet + TV abonnement, dat € 59,00 kost, kun je Spotify Premium (€ 8,99) en het vaste telefoonnummer (€ 1,00) los erbij nemen.

Hebben we je vraag zo beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Het verschil zit inderdaad vaak in het feit dat in de huidige abonnementen allerlei extra's (zoals Spotify Premium, maar ook zenderpakketten e.d.) niet meer inbegrepen zitten. Als je een vergelijking zou maken, zul je zien dat de nieuwe abonnementen, als je al je extra's erbij optelt, duurder zijn dan je huidige abonnement (los van kortingen in de eerste maanden).
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Pabloluiten, welkom op het forum! Goede vraag. 🙂 Joss legt het verschil al goed uit. Er zit een verschil in de inhoud van de vroegere Alles-in-1 abonnementen en de huidige Internet + TV abonnementen.

In het Alles-in-1 Standaard abonnement, dat € 65,00 kost, zit Spotify Premium en een vast telefoonnummer gratis inbegrepen. In het huidige Internet + TV abonnement, dat € 59,00 kost, kun je Spotify Premium (€ 8,99) en het vaste telefoonnummer (€ 1,00) los erbij nemen.

Hebben we je vraag zo beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 🙂

Reageer