Beantwoord

Vaste aansluitng nieuwbouw woning

• 17 september 2018
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Goeden middag
Wij hebben een vrijstaand huis laten bouwen in de polder en ik ben nu al vanaf April bezig om aangesloten te worden. Hoofd kabel ligt op 20 meter van het huis in de berm meterkast is er klaar voor maar nog steeds geen aansluiting. Afgelopen week via chat wederom contact gehad, zou binnen 4 dagen een mail krijgen maar tot op heden niks. Heb nu via mijn mobiel data bijgekocht want heb een eigen zaak en mijn vrouw werkt ook thuis, Dit geintje heeft mij al ongeveer 1000 euro gekost in een paar weken tijd. Ben altijd klant geweest, en nog mobiel, bij KPN maar dit is werkelijk absurd. Begin niet over mijnaansluitingen.nl o.i.d want iedereen werkt langs elkaar heen. Ik wil gewoon een ADSL aansluiting. Waneer ????????
icon

Beste antwoord door Alex_P 18 september 2018, 16:49

Hi 2702, welkom op het forum.

Er zijn 2 glasvezelmogelijkheden.

1. Als je postcode al open is gezet voor levering kunnen wij als jouw provider actie ondernemen. Dit kan je zien door je postcode en huisnummer op onze website in te vullen, dan kan je zien of je iets kunt bestellen op je adres. Is dit mogelijk en heb je al een bestelling geplaatst bij ons? Dan kan ik voor je bezig gaan.

2. Als dit niet mogelijk is zal alles via mijnaansluitingen.nl gaan en niet via ons. (Ja, ik begin er toch over).

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit specifiek nakijken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi 2702, welkom op het forum.

Er zijn 2 glasvezelmogelijkheden.

1. Als je postcode al open is gezet voor levering kunnen wij als jouw provider actie ondernemen. Dit kan je zien door je postcode en huisnummer op onze website in te vullen, dan kan je zien of je iets kunt bestellen op je adres. Is dit mogelijk en heb je al een bestelling geplaatst bij ons? Dan kan ik voor je bezig gaan.

2. Als dit niet mogelijk is zal alles via mijnaansluitingen.nl gaan en niet via ons. (Ja, ik begin er toch over).

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit specifiek nakijken.

Reageer