Beantwoord

Vaste klant actie?

  • 1 December 2019
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Waarom heb ik als vaste klant al 48 jaar geen recht op de black friday actie een half jaar foxsport gratis?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van ouder topic

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 December 2019, 14:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

 

Waarom heb ik als vaste klant al 48 jaar geen recht op de black friday actie een half jaar foxsport gratis ?

Staat er toch? 

"Onze klanten krijgen in de basis één keer een korting, en dat is op het moment dat ze hun abonnement afsluiten. Na de actieperiode, en het jaarcontract, blijft het abonnement gewoon doorlopen zonder verdere acties."

Waarom heb ik als vaste klant al 48 jaar geen recht op de black friday actie een half jaar foxsport gratis ?


Hallo @truusenhenk , omdat black Friday 48 jaar geleden nog niet bestond, bestaat pas 4 jaar in NL en die acties alléén voor nieuwe klanten gelden.

 

ben al 48 jaar klant

 

ben al 48 jaar klant

 

Dat staat er niet.:relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @truusenhenk. Welkom op het KPN Forum. Je ontvangt vaak een welkomstkorting wanneer je een nieuw abonnement afsluit bij KPN. Vaste klanten krijgen een blijvende KPN Compleet korting of Hussel korting zolang ze meerdere diensten afnemen bij KPN, zoals hierboven al staat beschreven staat. Helaas is het niet mogelijk om als vaste klant gebruik te maken van deze Black Friday deal. :sweat:

Reageer