Beantwoord

Vaste klanten minder korting dan nieuwe klanten

  • 27 November 2019
  • 8 reacties
  • 204 keer bekeken

Geachte KPN,

 

Vind het raar dat je als vaste klant geen aanbieding krijgt, alleen 4 maanden korting. Nu wilde ik een nieuwe pakket doen maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. Dat scheelt mij bijna 20,00 in de maand. Ik had wel van jullie verwacht dat jullie blij zijn met vaste klanten , maar dat is dus niet zo. Ik ga overwegen om over te stappen en dat zal ik ook aanbevelen bij familie en vrienden. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 December 2019, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Vertel u dan maar waar dat geld voor de vaste klantenkorting vandaan moet komen. 

Reputatie 7
Badge +24

Dag Westersluis, welkom op het forum. 

Voorop staat dat we zeker blij zijn met vaste klanten. De vraag is dan ook wat jij als vaste klant waardeert, in dit geval is het een financieel plaatje. Nieuwe klanten krijgen inderdaad een hogere welkomstkorting, net als jij toen je klant bij ons bent geworden. Dit zal bij andere providers niet anders zijn. Ik vind het zeker jammer om te lezen dat je bij ons weg wilt gaan. Die keuze is uiteraard aan jou en dat respecteer ik. 

Reputatie 7
Badge +28

Geachte KPN,

 

Vind het raar dat je als vaste klant geen aanbieding krijgt, alleen 4 maanden korting. Nu wilde ik een nieuwe pakket doen maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. 

Je kunt ook gewoon jouw oude pakket behouden op de oude voorwaarden. Het is niet verplicht om over te stappen op KPN Hussel. En dan betaal je geen twintig euro meer per maand. 

Reputatie 7
Badge +28

Geachte KPN,

 

Vind het raar dat je als vaste klant geen aanbieding krijgt, alleen 4 maanden korting. Nu wilde ik een nieuwe pakket doen maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. 

Je kunt ook gewoon jouw oude pakket behouden op de oude voorwaarden. Het is niet verplicht om over te stappen op KPN Hussel. En dan betaal je geen twintig euro meer per maand. 

 

@westersluis Heb je al besloten dat je gewoon je oude pakket blijft behouden? 

 

Ik ga overwegen om over te stappen en dat zal ik ook aanbevelen bij familie en vrienden. 

 

Vertel dat dan ook tegen jouw familie en vrienden ! :wink:

 

Reputatie 7
Badge +24

... maar als ik het ga na rekenen wat ik nu betaal voor mijn pakket en wat ik dan krijg ben ik veel duurder uit dan wat ik nu heb. 

Nou mooi toch, daar heb je je korting als vaste klant toch maar mooi te pakken :thumbsup:

Waarom doen jullie niet meer voor vaste klanten. Als jullie die niet hadden kon je de deur sluiten zo zie ik dat. Was gisteren bij de winkel of er nog wat van korting of zo Zou krijgen bij verlengen. Zou maar blij zijn met mijn oude contract want met mijn pakket was ik nu 9 euro per maand meer kwijt, dus had ik al korting en anders maar overstappen naar een andere aanbieder. 

Badge +19

Dat zie je dus verkeerd:wink: als kpn  iedereen veel korting geeft kunnen ze deur wel sluiten

 

Reputatie 6
Badge +6

Korting is natuurlijk altijd leuk maar niet iets vanzelfsprekends. Wat ik alleen niet helemaal begrijp, is je volgende zin: Ik ga overwegen om over te stappen en dat zal ik ook aanbevelen bij familie en vrienden. Wat hebben je vrienden en familie hier verder mee te maken? Iedereen kan dit toch voor zichzelf beslissen? Zulk soort uitspraken zijn echt ontzettende dooddoeners.