Beantwoord

VDSL Behaalt zijn snelheid niet

• 27 juli 2016
  • 7 reacties
  • 345 keer bekeken

Ik had laatst paar maanden last van mijn ping snelheid tot ik een upgrade kreeg naar VDSL, dat helpt tot de dag vandaag wel goed, alleen wat mij tegenvalt, is de download/uploadsnelheid, ik zou als het ware 100Mbits krijgen maar ik krijg er maar 30Mbits ik heb een Interactieve tv dus en 3 apparaten op de wifi, dus ik zou zelf een snelheid van 60/70Mbits moeten halen bekabeld?..
Kan iemand mij helpen aub...
icon

Beste antwoord door Cindy_ 28 juli 2016, 12:24

Het ligt inderdaad aan het pakket, zoals je al dacht @PeterG.

De gratis upgrade van de lijn is uitgevoerd, die is omgezet naar VDSL. Doordat met het huidige pakket niet meer snelheid behaalt kan worden, komt er geen snellere verbinding binnen. Dit kun je altijd omzetten @Oussama1999. Hier zijn wel kosten aan verbonden.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Heb je misschien het Alles-in-1 Instap abonnement? Dan betaal je voor en krijg je ca. 30/5.

Betrouwbare speedtest voor VDSL.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Oussama1999! Ook ik ben benieuwd wat voor abonnement je hebt. Wil je de speedtest die @PeterG geeft doen?

Je ontvangt zo een privébericht van me. Ik wil graag gegevens van je hebben, dan kijk ik of ik hier achter de schermen kan zien waar het door komt.
Reputatie 7
Badge +24
Het ligt inderdaad aan het pakket, zoals je al dacht @PeterG.

De gratis upgrade van de lijn is uitgevoerd, die is omgezet naar VDSL. Doordat met het huidige pakket niet meer snelheid behaalt kan worden, komt er geen snellere verbinding binnen. Dit kun je altijd omzetten @Oussama1999. Hier zijn wel kosten aan verbonden.
Reputatie 7
Badge +30
Bekabeld of WiFi?
Reputatie 7
Badge +30
Welke Experiabox gebruik je? En welk eindapparaat/telefoon/laptop? Voor 2.4Ghz is dit namelijk een redelijk goede WiFi snelheid.
Twee weken geleden heb ik mijn KPN internetpakket gewijzigd en ge-upgrade naar 100/100 (glasvezel). Nu tijdens het testen (http://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/5d67fe20-5f32-11e8-85ec-43b2dd38ebda) van de snelheid ontdek ik dat ik nauwelijks/niet eens op de helft kom van de snelheid die mijn beloofd zou zijn.

Kan iemand mij helpen?
@RobinFlikkema WIFI. Maar zojuist bekabeld getest en dan kom ik wel uit aan de 100/100. Wat een verschil zeg...

Bedankt voor je reactie.

Reageer