Beantwoord

VDSL Pair Bonding

• 24 april 2016
  • 1 reactie
  • 294 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al een aantal keren info ingewonnen over vdsl pairbonding.

wij hebben 8mbit adsl abo  maar op mijn kpn staat onder mijn producten dat wij 20mbit hebben.

nou heb te horen gekregen dat we kosteloos vdsl en pairbonding kunnen krijgen zonder abo wijziging dus geen nieuw jaar contract, dat niet maandelijks opzegbaar is en 37 cent duurder is. (ja weet dat bijna niets is)

maar vandaag 24-04-2016 kreeg ik te horen dat het wel een nieuw abo word dat dus 37 cent duurder is en eerst weer een jaar contract word, dat niet maandelijks opzegbaar is.

kan iemand mij hier duidelijkheid overgeven want ik zou toch graag zien dat ik haal wat er op mijn kpn staat. (dus 20mbit daar dus vdsl en pairbonding voor nodig is)

alvast bedankt voor het reageren.

icon

Beste antwoord door Justin_ 26 april 2016, 15:52

Hoi , welkom op het forum! Ik zie dat je vandaag via de chat contact hebt gehad met 1 van mijn collega's. Op 20 mei wordt je verbinding omgezet naar Bonding VDSL. Je internetsnelheid zal vervolgens rond de 20 Mbit/s liggen :)

Aan de prijs en samenstelling van je abonnement verandert niets. Je blijft precies hetzelfde betalen en gaat ook geen nieuw jaarcontract aan. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Ik zie dat je vandaag via de chat contact hebt gehad met 1 van mijn collega's. Op 20 mei wordt je verbinding omgezet naar Bonding VDSL. Je internetsnelheid zal vervolgens rond de 20 Mbit/s liggen :)

Aan de prijs en samenstelling van je abonnement verandert niets. Je blijft precies hetzelfde betalen en gaat ook geen nieuw jaarcontract aan. 

Reageer