VDSL Upgrade nieuwe modem

• 21 juli 2015
  • 3 reacties
  • 285 keer bekeken

Ik heb sinds 20 juli jl. Alles in 1 van KPN. Nou is er alleen bij het technisch in orde maken een fout gemaakt en per abuis bij mij ADSL aangevinkt en niet VDSL. Hier zou alleen 3 weken over heen gaan, nou heb ik hier al een mail over gestuurd of het niet sneller kan aangezien ik een nieuwe klant ben. Mijn huidige ADSL snelheid is namelijk 10 mbits terwijl VDSL mij theoretisch 100mbits is toegezegd, beetje traag dus. Gelukkig heb ik nog een weekje Ziggo dus momenteel kan ik nog Netflix kijken..

Mijn vraag voor hier op het forum is dat ik een nieuw modem opgestuurd ga krijgen en ik vraag me af waarvoor? Momenteel heb ik een Experia Box V10 ZTE in gebruik, sinds gisteren dus, die ook VDSL aan kan volgens de specificaties.

Werkt KPN voor VDSL dan met weer een andere Experia Box of krijg ik dadelijk opnieuw een V10 met alleen dan wat andere kabeltjes erbij omdat ze in het systeem niet zien welke versie ik heb?

Ik zou het namelijk jammer vinden als ik dadelijk een andere versie krijg en die dan weer in mijn meterkast moet installeren terwijl deze versie mogelijk ook met VDSL werkt. Tevens vind ik het een beetje verspilling van moeite en geld dan, zeker als ik dadelijk een tweede V10 opgestuurd krijg.

Bedankt voor jullie antwoord,

Mvg, Daan Vermeulen

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Daan,

Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt gaan maken van een verbinding via VDSL!

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant kunnen sturen? Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bedankt voor je antwoord. Goed om te weten, alleen nog steeds jammer dan van de onnodige verzending van een andere experia box.

Nu nog maar hopen dat het sneller dan 3 weken kan want zelfs zonder interactieve tv aangesloten heb ik maar 10mbits.

Ik zal laten weten welke Experia Box ik ontvang.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Als u de H369A heeft kunt u deze gewoon blijven gebruiken. Mocht u toch een nieuwe krijgen kunt u de nieuwe terugzenden.

Als u een andere Experiabox heeft, vertel dan binnenkort even welke u heeft, en gekregen hebt want je wil natuurlijk de beste gebruiken.

Robin

Reageer