Vraag

VDSL Upgrade Straatkasten Kleurenbuurt, Rijswijk ZH

• 31 januari 2018
  • 6 reacties
  • 353 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Graag wil ik weten wanneer mijn straatkast (Locatie: Vermiljoenstraat 73, 2284GV 73 KVD) een upgrade krijgt?

Onze hele wijk haalt niet de snelheden die worden aangeboden door KPN, Telfort of anderen die aanbieden via het KPN koper netwerk. Omliggende wijken halen wel de nieuwe VDSL snelheden van ruim 100 tot 200 Mbit/sec. Ik wil graag weten of en wanneer er een upgrade gepland staat voor onze wijk. Omdat er ook nog geen glasvezel ligt zijn bewoners van deze wijk afhankelijk van monopolist Ziggo die via coax kabels wel hoge snelheden biedt. Jammer dat wij als klant de dupe zijn van een gebrek aan concurrentie omdat er niet geïnvesteerd wordt in glasvezel en/of het upgraden van het bestaande KPN koper netwerk.

6 reacties

Reputatie 7
Dag @vdE, welkom op het forum!

Dat kun je hier controleren. Als er bij Geplande Upgrades iets vermeld staat weet je waar je aan toe bent. zo niet, dan geef ik je niet veel kans, althans de komende paar jaar niet.
Reputatie 7
Badge +30
Ik sluit me aan bij Henk. Deze kast staat erg dicht bij de wijkcentrale, dus de kans op een upgrade is wat kleiner. Wel wordt er gewerkt aan het upgraden van de wijkcentrales.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @vdE, goede en terechte vraag. Via de link waar Henk al naar verwijst kan je zien of er een upgrade staat gepland. Meer informatie dan dat kan ik je helaas ook niet geven. Wel wordt er nog steeds geïnvesteerd in het netwerk, ik hoop binnenkort ook bij jou in de buurt.
Reputatie 7
Wel wordt er nog steeds geïnvesteerd in het netwerkBedoel je VPlus bij klanten die toch al VVDSL hebben? 😉
Reputatie 7
Badge +24
Wel wordt er nog steeds geïnvesteerd in het netwerkBedoel je VPlus bij klanten die toch al VVDSL hebben? 😉
Niet specifiek maar ook dat zal waarschijnlijk de nodige kosten met zich meebrengen. 🙂 Toevallig ben ik recent overgezet van MDF naar SDF.
Reputatie 7
Ik zal Joost weer eens bellen ?

Reageer