Sticky

Veel gestelde vragen KPN WiFi (FON)

Toon eerste bericht

110 reacties

Reputatie 2
Vergeet dat hele KPN FON maar, het werkt al bijna 1 jaar niet meer sinds de update en KPN doet er geen flikker aan. Indien mogelijk zou ik overstappen naar Ziggo. Daar werkt het perfect!
Reputatie 7
Badge +17
Hallo Anouar.abed. Dat is bijzonder vervelend, natuurlijk. Je hebt de app wel gedownload en Hotspots in je Experia Box aangezet? Zou je deze pagina eens door willen nemen?
Deze topic loopt al heel lang en KPN doet er niets aan deze probleem te verhelpen. Geen fon hotspot op de kaart en als toevallig een vind dan is er geen verbinding. Alleen maar foutcodes. Als KPN so stom is deze probleem niet op te lossen breng dan de app van FON terug!!
Reputatie 7
Badge +17
Dag Hanss123. Natuurlijk doen we ons best om een probleem met FON te verhelpen. Het is natuurlijk wel zaak om uit te vinden waar een probleem zit. Gebruik je de app, heb je alles goed aangemeld? Zie de beschikbare netwerken wel terug in je lijst? Als je ergens tegenaan loopt kijk uiteraard met je mee.
Reputatie 4
Badge +1
Bart_ schreef:

Dag Hanss123. Natuurlijk doen we ons best om een probleem met FON te verhelpen. Het is natuurlijk wel zaak om uit te vinden waar een probleem zit. Gebruik je de app, heb je alles goed aangemeld? Zie de beschikbare netwerken wel terug in je lijst? Als je ergens tegenaan loopt kijk uiteraard met je mee.

Eehhh huh wat ..... 😡
Die reactie is dus echt een gotspe
Neem eens de moeite om dit te lezen
https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/kpn-wifi-fout-bij-het-verbinden-met-de-hotspot-434228?sort=dateline.desc#comments

Deze laksheid van KPN is ronduit schandalig !!!
KPN Fon oplichters,

weer een kpn product wat niet werkt.
foutcode 504 zoals zo vele deze hebben. maar na zelfs een uur met de klanten service gebeld te hebben kunnen ze het niet fixen. het blijkt geen landelijke storing te zijn. Ehm heel nederland heeft er last van.

maar op dez emanier ben je snel door je 4g data heen en ben je bijna verplicht om data bij te kopen.
dus ja bedankt KPN voor de goede service
Reputatie 4
Badge +3
Ik kan nog wel de oude FON versie downloaden maar zodra ik deze wil installeren komt de melding dat ik de nieuwste versie MOET downloaden(die ik NIET wil gebruiken).
De gedownloade 'zeer waarschijnlijk oude en werkende' versie gaat daarna meteen weer in de prullenbak.
Balen KPN!!
Ik kan niet meer inloggen op fon. er staat "acount opgeschord" hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +26
Hoi Marjan, welkom hier! Vul je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en ons Moderators), en laat me weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik hier de rest erbij en kijk dit na.
Ik heb sinds kort een Experia Box v 10 A en KPN zegt dat deze nog niet FON ondersteund.
Nu is mijn vraag.

Welke medewerker van KPN kan mij op de hoogte houden als FON wel op de Experia Box v 10 A werkt.

Reageer