Sticky

Veel gestelde vragen KPN WiFi (FON)

• 21 augustus 2014
  • 130 reacties
  • 250298 keer bekeken

Toon eerste bericht

130 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Marcel Janssen

Hoe maak ik verbinding met een Fonnetwerk?

De mobiele app voor Fon is op het moment niet beschikbaar. Je kunt echter verbinding maken met een Fonnetwerk op dezelfde manier als dat je verbinding maakt met een regulier wifinetwerk.
Ik zou ook graag willen weten wanneer wereldwijde Fon toegang beschikbaar is voor bezitters van een Experiabox V10a?

Admin: bericht naar lopende topic over FON verplaatst
Reputatie 7
Badge +28
Ha @hjb1973, welkom! Vooralsnog ligt dit niet in de planning. Als dit wel zo is, zal je dit hier ongetwijfeld lezen!
Hallo,

Het wemelt hier van de topics over fon die niet werkt (en met de oude app wel), van 2017 tot nu.
Niet via de kpnwifi app (2.1.3), niet rechtstreeks via instellingen. Wel verbonden en vervolgens geen enkele site te laden, zelfs kpn site zelf niet. Een en al meldingen 504.
Fon app zelf kun je niet inloggen met je kpn fon account. Ik vraag me ook af of deze wel automatisch verbinding maakt.
In alle topics, oud en nieuw, staat het standaard antwoord "We werken nog steeds aan het verbeteren van de app, zodat hopelijk binnenkort alles weer vlekkeloos werkt. Voor nu excuses voor het ongemak ". Zelfs in de kpn winkel weten ze niet hoe je dit werkend krijgt. Het werkte in hun thuissituatie ook niet. Zelfs op mijn computer thuis werkt het niet.
Na twee jaar zou ik graag krijgen waar ik al die tijd recht op had en heb. Ik ben altijd zeer tevreden met de producten en als er al een probleempje is dan is het altijd netjes opgelost, maar dit blijft uiterst vervelend aangezien ik geen internet abo heb op mijn mobiel. Het zou ondertussen een reden kunnen worden voor een overstap... Liever hoor ik de definitieve oplossing.

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +16
Hallo,

De laatste tijd krijg je antwoorden dat je kunt inloggen via je browser. Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik vind dat geen oplossing. Net als jij wil ik gewoon automatisch worden verbonden met een FON-punt. Net als een paar jaar jaar geleden nog wel mogelijk was met de allereerste app.

Ik heb de hoop eigenlijk opgegeven en ik heb mijn FON-account weer opgezegd.

Admin: post verplaatst naar bestaand topic

Reageer