Vraag

Veel lag in call of duty ondanks goede speedtests

  • 18 September 2021
  • 8 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 2

hallo,

 

ik heb enorm veel problemen met call of duty. hier hetgene waar ik last van heb:. enemies zijn mij veel eerder, dan dat ik hun zie. ik moet bij wijze van spreke, 5000 bullets raak schieten om iemand te killen. als ik iemand in zn rug schiet, dan heeft diegene gewoon alle tijd om, om te draaien en mij alsnog te killen, terwijl ik elke keer sneller ben. dit is enorm frustrerend. zijn er meer mensen met dit probleem? ik verlies dus praktisch gezien, elke gunfight.

 

speedtest geeft goede waardes aan. download 960mbit, 940mbit, ping 2ms


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +12

Met die snelheden en ping moet dat geen enkel.probleem zijn. Wat zijn de specs van je PC en welke COD speel je?

Reputatie 2

cod warzone, coldwar en nu vanguard beta.

 

met mn specs is niks mis. amd 5950x, 32gb ram, rtx 3090.

 

voor mijn gevoel heeft het te maken met lag-compensatie.

Badge +12

Aan de specs zal het inderdaad niet liggen. Zit je rechtstreeks via UTP op de Experiabox? Of via een switch, Devolo o.i.d.?

Reputatie 7
Badge +12

COD heeft zoiets als "peekers advantage" - degene die aanvalt ziet de speler daadwerkelijk wat eerder dan degene die stil zit. Ik zou dit eerder bij de ontwikkelaar van het spel zoeken dan bij KPN. 

@pvg103103103 : Is je game pc met een kabel aangesloten? Dat is sowieso essentieel om goed te kunnen gamen. Met welke servers maak je verbinding? Zijn dat wel Europese servers?

Reputatie 2

uiteraard met kabel, ik ben allergisch voor gaming via wifi en ja uiteraard europese servers.

Ik zie ook ergens het woordje beta.  Zijn er meer van dit soort klachten op de fora van het spel zelf?

Doorgaans is er aan KPN zijde niks aan de hand. Als het een routeringsprobleem is, dan wordt het forum vaak overspoeld door meerdere meldingen.

Herstart modem is uiteraard altijd even aan te raden maar ik vermoed dat je dat al wel geprobeerd hebt. 

uiteraard met kabel, ik ben allergisch voor gaming via wifi en ja uiteraard europese servers.

P.s. dit doet mij deugd ;-) Gamen moet met een kabel, idd