Beantwoord

Veel lag laatste tijd

  • 8 August 2020
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

sinds paar weekjes heb ik nieuwe  kpn kasje afgesloten  .. Experia box v10A 

 

Maar het ongelooflijk veel last van lagg 

Weet iemand hoe dit kan ?

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 August 2020, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sebastiaan070, lag zit natuurlijk niemand op te wachten! 
Hoe is het apparaat waarop je dit ervaart verbonden met je experiabox? Als dat draadloos is wil onze online wifimanager daar vaak een heel eind in helpen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!