Beantwoord

veelvuldig problemen wifi, Foutcode stb-nmc-400 op de tv-ontvanger

  • 23 February 2021
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1

Best KPN ik weet niet wat er aan de hand is maar sinds kort ben ik de hele dag bezig met resetten enz van modem, tv kastjes enz…

en ik moet zeggen in deze tijd dat wij nog afhankelijker zijn ben ik intussen in staat jullie zooi de deur uit te gooien.

 

Waarschijnlijk is de frustratie uit bovenstaande te lezen. Enerzijds komt dat vanwege de problemen anderzijds vooral door het gebrek aan mogelijkheden om het opgelost te krijgen, zonder elke dag aan de telefoon te hangen of de goed bedoelde instructies op jullie site te volgen.

graag wil ik een echte oplossing voor: Foutcode stb-nmc-400 op de tv-ontvanger zonder dat er getwijfeld wordt en bekabeling enz die is namelijk allemaal hartstikke goed, 

telkens wegvallende WiFi en superwifi wat eigenlijk superinstabiele WiFi moeten heten.

 

kortom dit is een enorme roep om hulp maar dan niet heeft u de stekker al uitgehaald hulp, iemand met kennis en echt iets kan oplossen heb ik nodig... en wel met spoed immers zit ik dagelijks met 3 kinderen thuis voor thuisschool en werk zelf ook thuis…

 

groet,

 

een tot op voor kort tevreden klant, die enorm gefrustreerd dreigt te raken van KPN....

 

 

icon

Beste antwoord door Denise. 1 March 2021, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @BertrandS ,
Wat vervelend dat je hier zo veel tijd aan kwijt bent. Kan me goed voorstellen dat dit storend is. Als ik kijk naar je verbinding zie ik inderdaad dat de verbinding gisteren twee keer is weggevallen. De aantal dagen daar voor zie ik dat je er ook mee bezig bent geweest. Ik wil graag een monteur met je plannen daarom. Ik stuur je een bericht over de monteur :relaxed:

Reputatie 1

Bedankt voor deze snelle reactie, hopelijk lukt de monteur het om de oorzaak te vinden.

 

 

Reputatie 1

en alweer geen avond tv kunnen kijken….

Reputatie 4
Badge +6

Graag gedaan. Monteur is gepland op het gewenste tijdstip. Je hebt hier ook een SMS/ mail ter bevestiging over ontvangen:muscle_tone3::nerd: .

Reputatie 1

Vandaag is de monteur geweest, echt super dat t toch zo snel kan.

 

oorzaak lijkt glasvezel kabel te zijn, deze leek wat strak opgerold met knikje erin.

 

erg bedankt voor de goede service, de monteur was ook topper duidelijke uitleg en goede adviezen.

Reputatie 1

Vandaag is de monteur geweest, echt super dat t toch zo snel kan.

 

oorzaak lijkt glasvezel kabel te zijn, deze leek wat strak opgerold met knikje erin.

 

erg bedankt voor de goede service, de monteur was ook topper duidelijke uitleg en goede adviezen.

Het hele weekend al geen probleem meer gehad!

Reputatie 4
Badge +6

Goed dat de monteur het heeft kunnen oplossen :muscle_tone3: . EN natuurlijk dat je geen problemen meer hebt met je verbinding :blush: .

Reputatie 1

Goed dat de monteur het heeft kunnen oplossen :muscle_tone3: . EN natuurlijk dat je geen problemen meer hebt met je verbinding :blush: .

Helaas het leek opgelost, maar het is weer terug, twee dagen  ongestoord tv en WiFi was een verbetering maar helaas