Beantwoord

Verbazing met open mond! #supersnel

• 12 april 2018
  • 7 reacties
  • 151 keer bekeken

Het onderwerp / titel wat ik heb meegegeven aan deze post lijkt negatief te zijn; maar dat is het echter niet!
Ben inmiddels (sinds vandaag) KPN klant, en wordt al vanaf dag 1 verrast met een super aardige, én kundige monteur die zelf al inmiddels ''wat hij zelf vertelde'' 40 jaar werkt voor KPN. Eigenlijk verdiende deze man gauw te kunnen gaan genieten van zijn pensioen! Hij vergat een schroevendraaier mee te nemen dus hadden wij hem even gebeld en kwam vanmiddag later rond 17:00 uur zijn schroevendraaier ophalen, en konden we elkaar nog even groeten. Lieve mensen, vooral gericht aan KPN; deze man verdiend wat mij betreft een flink compliment met een reisje erbij! Sorry beetje off-topic :)

Vanmiddag had deze beste man na het afronden van de installatie van de Experiabox (V10) en interactieve tv... een speedtest uitgevoerd (bijlage) en aangezien ik maar een *basis internet abonnement heb (40 down, 3 (4?) up) krijg ik toch nog behoorlijk netjes: 50 down, en 29! upload! Ik heb het zonet nog even getest, en de verbinding blijft ontzettend goed! Mijn vraag aan KPN, en de mede gebruikers; hoe dit te verklaren? Na mijn weten zitten wij zo,n (max) 300 meter van de wijk-kast af, en ik ''behoor'' minder te krijgen? Of doe ik nu mezelf onrecht aan dit te posten? 😁

Kpn gebruiker met ADSL-verbinding (Vdsl ?) (via varkensneus)
(postcode gebied: 7326)
icon

Beste antwoord door Paul_ 13 april 2018, 09:33

Hi Sander, welkom bij KPN en het Forum natuurlijk. Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met de monteur en tof dat je het hier deelt met ons! :)

Ik heb even gekeken en technische kan je nog een stuk meer snelheid halen. Via pairbonding is er namelijk 216 Mbit/s beschikbaar. Die abonnementen bieden wij (nog) niet aan maar technisch zit je dus nog lang niet aan de max.

Je haalt nu 50 Mb/s (i.p.v. 40) omdat het profiel iets hoger wordt ingesteld dan het abonnement, en de upload wordt niet geknepen. Meevaller dus. 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Sander055,

Wat fijn dat je een goede ervaring hebt met je verbinding. Ik wens jou dan ook veel plezier met de diensten van KPN. Ik lees dat je een basis internet + TV hebt? Heb je er toevallig nog een tv ontvanger erbij? Voor een tweede betaal je wel € 5,- p.m. lukt het niet om een kabel te trekken? Dan is een draadloze verbinding sets iets voor jou:

voor eventueel een 2e tv-ontvanger, omdat je genoeg internetsnelheid heb op jou adres. 😉
Reputatie 7
Misschien zit er nog wel meer in, want 300 meter is niet veel.
Kijk eens wat er volgens https://netco-fpi-info.fourstack.nl mogelijk is op jouw adres.
Beste @DennisSchreve

Dankjewel dat je mee denkt hoor, maar een 2e tv-ontvanger aanschaffen is overbodig voor bijv. onze slaapkamer(s) hier gebruiken wij Chromecast voor 🙂
Hallo @wjb

Krijg helaas deze error (execution expired) op https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Reputatie 7
Badge +18
Beste @DennisSchreve

Dankjewel dat je mee denkt hoor, maar een 2e tv-ontvanger aanschaffen is overbodig voor bijv. onze slaapkamer(s) hier gebruiken wij Chromecast voor :)
Dat kan inderdaad ook! 😉
Reputatie 7
Hallo @wjb

Krijg helaas deze error (execution expired) op https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Probeer het morgen nog eens, ik ben heel benieuwd wat daar uitkomt. Het zou me niets verbazen als zelfs 100Mbps tot de mogelijkheden behoort.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Sander, welkom bij KPN en het Forum natuurlijk. Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad met de monteur en tof dat je het hier deelt met ons! :)

Ik heb even gekeken en technische kan je nog een stuk meer snelheid halen. Via pairbonding is er namelijk 216 Mbit/s beschikbaar. Die abonnementen bieden wij (nog) niet aan maar technisch zit je dus nog lang niet aan de max.

Je haalt nu 50 Mb/s (i.p.v. 40) omdat het profiel iets hoger wordt ingesteld dan het abonnement, en de upload wordt niet geknepen. Meevaller dus. 😉

Reageer