Beantwoord

Verbeter punten voor KPN

• 27 juli 2017
  • 5 reacties
  • 243 keer bekeken

Dat de snelheid omhoog mag gaan .
de beeld kwaliteit verbeterd worden .
HD beeld scherper worden .
ik vindt dat jullie consumenten meer laten betalen door losse abonnement te nemen .
zijn de consumenten duurder uit .
ik zou graag Sky sports bij KPN willen zien en Bein sports .
de V11 moden mag een professionale kratige router krijgen .
ik vindt dat jullie professionale routers aan de consumenten mogen gaan leveren van
Asus . kwaliteit .
beeld kwaliteit scherper maken .
voor interactive tv ook een toetsenbord ontwikkelen .
zoude jullie ook Kodi erop willen zetten .

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia_ 29 juli 2017, 09:52

Ha @intercom, leuk dat je ons forum hebt gevonden! Fijn om te lezen dat je zo meedenkt en je wensen kenbaar geeft. Ik zie dat de heren hierboven al goede bijdragen hebben geleverd, waarvoor dank. Ervaar jij op dit moment hinder of storing betreffende bovenstaande zaken? Of wil je graag dat het in z'n algemeen verbeterd wordt? In dat eerste geval help ik je graag persoonlijk. Voor het tweede geldt dat we je input meenemen, net als dat we naar de input van alle klanten luisteren.

Voor wat betreft de losse abonnementen: dit is juist een veel gestelde vraag van klanten. We horen vaak: ik wil geen vaste telefonie afnemen, ik wil geen extra pakketten betalen als ik het niet gebruik, daarom hebben we de basis zo simpel mogelijk gehouden. Iedereen kan dan zelf bepalen of ze geld uit willen geven voor extra zaken of niet. Dat de basis in verhouding iets duurder wordt, is een logisch gevolg.

Mocht ik nu direct iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Sky sports willen we allemaal wel, maar dat gaat niet lukken, daar zijn Engelse rechten aan verbonden.
Daar heeft KPN geen mogelijkheid in om die toe te voegen.

op de website van Bein:
beIN SPORTS isn't yet available for your location.
Reputatie 7
beeld kwaliteit scherper makenBeter dan de HD-glaszenders wordt het niet (dat is qua beeldkwaliteit één-op-één wat door de zender aangeboden wordt). Maar dan moet je wel glasvezel hebben. En anders kun je het Internet en tv 4k abo afnemen, maar dan moet je aansluiting wel tenminste 100 Mb/s leveren. In alle andere gevallen moet je het doen met de "gewone" HD-kwaliteit (zenders vanaf 701 of bij sommingen al vanaf 1). Oja, ook als je het 4k-abo over (V)VDSL hebt, heb je niet de beschikking over de HD-glaszenders, dus dan zijn er alleen de 4k-zenders met een scherper beeld.
Reputatie 6
Badge +9
Want Asus is profi materiaal? nah zijn de meningen over verdeeld, volgens mij is Asus gewoon midrange en geen high end.

Kodi op een ontvanger, zodat jij zelf je illegale steams kun gaan draaien vanaf je settopbox? ik denk dat je het antwoord wel weet.
Reputatie 7
Badge +30
Want Asus is profi materiaal? nah zijn de meningen over verdeeld, volgens mij is Asus gewoon midrange en geen high end.

Kodi op een ontvanger, zodat jij zelf je illegale steams kun gaan draaien vanaf je settopbox? ik denk dat je het antwoord wel weet.
Dit.

Asus is meh. Als we over professionele/enthousiast apparatuur praten kom dan met een Cisco of een EdgeRouter. Niet met zon overpriced Asus.

Verder ben ik voor een andere oplossing voor settopboxen maar DRM is het lastige gedeelte.
En als TS dan andere dingen met diezelfde box wil doen moet 'ie dat zelf weten.

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Ha @intercom, leuk dat je ons forum hebt gevonden! Fijn om te lezen dat je zo meedenkt en je wensen kenbaar geeft. Ik zie dat de heren hierboven al goede bijdragen hebben geleverd, waarvoor dank. Ervaar jij op dit moment hinder of storing betreffende bovenstaande zaken? Of wil je graag dat het in z'n algemeen verbeterd wordt? In dat eerste geval help ik je graag persoonlijk. Voor het tweede geldt dat we je input meenemen, net als dat we naar de input van alle klanten luisteren.

Voor wat betreft de losse abonnementen: dit is juist een veel gestelde vraag van klanten. We horen vaak: ik wil geen vaste telefonie afnemen, ik wil geen extra pakketten betalen als ik het niet gebruik, daarom hebben we de basis zo simpel mogelijk gehouden. Iedereen kan dan zelf bepalen of ze geld uit willen geven voor extra zaken of niet. Dat de basis in verhouding iets duurder wordt, is een logisch gevolg.

Mocht ik nu direct iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?

Reageer