Verbeterd KPN gedrag

  • 29 juni 2012
  • 0 reacties
  • 7658 keer bekeken

Velen van jullie komen hier omdat je problemen hebt met een afgenomen dienst (vaak de snelheid of het uberhaupt werken van de verbinding).

Ik kan jullie alleen adviseren om op een correcte wijze contact op te nemen met 1 van de webcare personen en zij zullen er echt alles aan doen om je probleem op te lossen. Let wel: Niet ieder probleem is bevredigend op te lossen, maar er is wel een schoen aan te passen (als het eerlijk is).

Ik ken KPN van binnenuit en had eigenlijk verwacht dat na de laag van Webcare er weinig goeds uit voort zou komen. Dit is geheel anders gebleken. KPN lijkt een eerlijke approach te hebben genomen t.o.v. 'expectation management'.

KPN, Ga zo door en gebruikers: Wees eerlijk en geef de webcare mensen respect dat ze verdienen. Ze willen (en vaak ook kunnen) je echt helpen.


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer