Beantwoord

Verbinden met mijn Wifi

  • 12 January 2019
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Geachte lezer,
Gisteren een Huawei P smart 2019 gekocht.
Nu lukt het niet om deze verbinding te laten maken, met mijn Expiria box v9.
Als ik het mijn wachtwoord invoer dan, krijg dan de melding dat mijn wachtwoord niet goed is.
icon

Beste antwoord door Pindakaas 13 January 2019, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Pindakaas, welkom op het forum. Ik vermoed ook dat het wachtwoord dat je invoert niet juist is. Zou je deze stappen willen volgen en kijken of het wachtwoord daar overeenkomt met wat jij invoert? Pak daar het stappenplan 'Handmatig de netwerknaam en wachtwoord aanpassen'.

Laat me even weten of het zo is gelukt.
Dag Alex,
Bedankt voor je reactie.
Inmiddels is het opgelost.
Blijft vreemd want ik heb nog steeds het zelfde wachtwoord gebruikt.
Met vriendelijke groet Aart
Reputatie 7
Badge +24
Dag Alex,
Bedankt voor je reactie.
Inmiddels is het opgelost.
Blijft vreemd want ik heb nog steeds het zelfde wachtwoord gebruikt.
Met vriendelijke groet Aart


Waar lag het eigenlijk aan? Hoe heb je dit opgelost? Dan kunnen eventuele meelezers dat ook uitvoeren/proberen. 🙂 Wel fijn om te lezen dat het nu weer werkt Aart. 🙂
Doordat ik meerdere keren. Lees te vaak de 6 cijferige code had ingetikt. Blokkeerde het toestel. Dan de puccode van het kaartje weer opgezocht. Ingevoerd en de postcode. En dan weer mijn 6 cijferige code, die het dan wel doet.
Reputatie 7
Badge +24
Doordat ik meerdere keren. Lees te vaak de 6 cijferige code had ingetikt. Blokkeerde het toestel. Dan de puccode van het kaartje weer opgezocht. Ingevoerd en de postcode. En dan weer mijn 6 cijferige code, die het dan wel doet.

Dankjewel voor het melden hier. 🙂