Beantwoord

Verbinden met wifi-versterker lukt niet

  • 28 July 2019
  • 12 reacties
  • 285 keer bekeken

Hallo allemaal . Heb sinds kort een probleem met mijn wifi versterker. Heb er twee waarvan een waar ik geen verbinding mee kan krijgen. Ik zie hem wel op mijn telefoon en als ik er dan verbinding mee wil maken dan vraagt tie om het wachtwoord. Ik invullen maar dan toch helaas onjuist wachtwoord krijg ik als antwoord. Raar is toch allemaal het zelfde neem ik aan . Heb al geprobeerd om de v10 terug te zetten naar fabrieksinstellingen maar dat lukt ook niet op geen enkele manier. Want wilde alles weer opnieuw gaan instellen . Nadat de monteur een aantal maanden geleden van alles veranderd heeft . Er klopt gewoon iets niet . Heb al aantal maal gebeld en gechat maar heeft geen oplossing geboden . Ben het een beetje zat aan het worden hoop dat iemand mij hier op dit forum verder kan helpen . En anders moeten ze maar weer een monteur sturen .

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 July 2019, 01:46

Bekijk origineel

12 reacties

Het wifi wachtwoord dat je voor de v10 gebruikt zou hetzelfde moeten zijn als voor de Experiawifi toestellen. Alleen bij eigen routers heb je het wifi wachtwoord nodig wat is meegeleverd of wat je zelf hebt ingevoerd.
Heb je de Experia Wifi wel ontkoppeld bij de fabrieks reset van de v10?
Wat of waar gaat dit fout?
Goeie avond galdor. Ik heb de Wi-Fi Experia toestellen . Die zwarte. Nee ik heb de v10 niet ontkoppeld. Het was me ook niet verteld om dat te doen .
Dat zou ik dan zeker adviseren eerst de ExperiaWifi afkoppelen echt fysiek de draad er uit lijkt mij het beste. Daarna de v10 de fabrieks reset geven hierna zal je opnieuw een beheers wachtwoord moeten ingeven als je via inlogt. Die procedure is bekend?

Voor je de Experiawifi weer aansluit eerst de wifi van de v10 testen en desgewenst al een eigen ssid en password invoeren.

Werkt dat naar tevredenheid dan pas de ExperiaWifi aansluiten volgens de procedure.
https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker.htm

De wifi van de v10 zal worden uitgeschakeld je bent echt op die 2 toegangspunten aangewezen.
Izodra zodra ik thuis ben ga ik het proberen. Laat weten als het gelukt is of niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Betere aansluiting Ik was nog even nieuwsgierig naar de situatie nu. Hebben de tips en adviezen van Galdor je uit de brand geholpen?
Ben er helaas nog niet aan toe gekomen . Druk met werk en sporten . En de kinderen hebben vakantie dus dan weet je het wel dan kan ik ze niet zonder internet zetten worden ze wild.
Begrijpelijk. Ik kan hier enkel testen en knutselen als ik alleen thuis ben.
Nou ik ben er vandaag aan toe gekomen. En heb alles gereset . Alles weer aangesloten . Alles werkt zoals ik wil volgens mij . Haal zelf boven op de slaapkamer 85rmb . Wifi . Zal nog ff een update sturen als het blijft werken . Bedankt voor de goeie tip galdor.
Nou ik ben er vandaag aan toe gekomen. En heb alles gereset . Alles weer aangesloten . Alles werkt zoals ik wil volgens mij . Haal zelf boven op de slaapkamer 85rmb . Wifi . Zal nog ff een update sturen als het blijft werken . Bedankt voor de goeie tip galdor.
Ik lees net deze update. Mooie snelheid lijkt mij werkt het nog steeds naar verwachting?
Ja hoor werkt nog steeds naar behoren . Eindelijk goed internet . Dank je wel. Nog een vraag is er ook een manier om een goed kanaal te vinden die niet veel gebruikt wordt of is dat gewoon een kwestie van uit proberen .
Reputatie 7
Badge +24
Ja. Zoek op WiFi Analyzer in de Play Store.

Dat dus een wifi analyzer ik de kanaalkeuze op automatisch dat werkt prima.
Zelf gebruik ik Net analyzer. Een paar andere werken niet goed samen met android 9.

1, 6 en 11 genieten de voorkeur omdat deze elkaar niet overlappen.

Reageer