Beantwoord

Verbinden met WiFi werkt, maar geen internet

  • 14 September 2021
  • 10 reacties
  • 165 keer bekeken

Goedeavond,

Om het zo kort mogelijk te houden.. Internet werkten al sinds 2 dagen geleden bij ons niet. Het viel opeens weg rond 23:00. We wachten het af voor een dag en besloten om klantenservice te bellen, het antwoord dat we terug kregen was dat onze oude modem (v9) zal worden gewisseld met een v12. Na 1 dag wachten gewisseld en geïnstalleerd maar hetzelfde probleem.. Power en WiFi licht brandt, maar het internet lampje knippert.. Heb online proberen te zoeken naar oplossingen maar niks werkt. (Heb ook alle knoppen proberen te drukken maar geen nut). Graag zou ik wat hulp willen hebben..

(Het gebruikt een DSL kabel)

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 20 September 2021, 16:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Knippert het internetlampje onregelmatig? Heb je ook bekabeld geen internet?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Sukatwan Tukiran, wat rot dat je verbinding het nog niet doet, ondanks dat je een nieuw modem gekregen hebt. De snelste manier voor hulp hierbij is door te bellen of chatten met onze klantenservice. Op die manier heb je direct contact en kijkt mijn collega meteen de verbinding voor je na. Dat is in sommige situaties handiger dan via het forum, dat iets langer kan duren.

We helpen je natuurlijk ook met alle plezier via deze weg als je wilt. Vul je in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kunnen we de verbinding voor je nakijken.

Knippert het internetlampje onregelmatig? Heb je ook bekabeld geen internet?

Het knippert regelmatig met dezelfde snelheid. Bekabeld ook helemaal geen internet maar het verbindt wel

 

Hi @Sukatwan Tukiran, wat rot dat je verbinding het nog niet doet, ondanks dat je een nieuw modem gekregen hebt. De snelste manier voor hulp hierbij is door te bellen of chatten met onze klantenservice. Op die manier heb je direct contact en kijkt mijn collega meteen de verbinding voor je na. Dat is in sommige situaties handiger dan via het forum, dat iets langer kan duren.

We helpen je natuurlijk ook met alle plezier via deze weg als je wilt. Vul je in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kunnen we de verbinding voor je nakijken.

Forumprofiel heb ik net ingevuld met de kennis dat ik heb, heb ook klantenservice gebeld en werd verteld dat er een monteur morgen langs komt. Ik houden jullie op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +10

Als het internet lampje van de box12 blijft knipperen betekend dat, dat hij geen signaal van buitenaf krijgt. Dus of er is iets los of stuk buiten, of de dsl kabel zit er niet goed is of stuk oid. 

Uiteraard kun je wel verbinden met de box12 met wifi, maar je zal geen internet krijgen.

 

Inderdaad bellen, doormeten, en evt monteur. 

Monteur was langs geweest en heeft een nieuwe aansluitdoos geïnstalleerd, hij dacht dat de vorige best oud was. Ook was er iets mis met de draden daarin de oude dus die moeten ook gemaakt worden, de monteur kon dat niet maken blijkbaar dus ik moet nog een aparte afspraak maken om dat te fixen.

Reputatie 7
Badge +10

Ok dus isra vernieuwd en de koperaders deugen niet? Dan maakt een monteur daar toch gelijk wen afspraak voor bij Volker Wessels? Als de kwaliteit van de buitenkabel onder de grens zit, moet dat gewoon hersteld worden. Monteur belt en je planned te plekke een datum.

 

Ok dus isra vernieuwd en de koperaders deugen niet? Dan maakt een monteur daar toch gelijk wen afspraak voor bij Volker Wessels? Als de kwaliteit van de buitenkabel onder de grens zit, moet dat gewoon hersteld worden. Monteur belt en je planned te plekke een datum.

 

Om eerlijk te zijn weet ik niet echt goed hoe ik het moet woorden, maar ik heb wel gekregen dat ik dinsdag dan een afspraak heb. Dus hopelijk zou dat het laatste zijn.

Reputatie 7
Badge +19

@Sukatwan Tukiran De monteur heeft inderdaad een probleem met de draden van de aansluiting geconstateerd, die lijken te ontbreken, ietswat hij zelf niet kon oplossen. Daarom is een andere afdeling (ondergronds noemen we ze ook wel) aangestuurd om je aansluiting te herstellen. De afspraak staat inderdaad voor morgenmiddag 21 september gepland. We lezen hier graag hoe het afgelopen is.

Blijkbaar waren de kabels doorgeknipt, en om het te fixen moeten we bij de onderburen terecht komen wat niet mogelijk was op dinsdag omdat ze op vakantie waren... Dus helaas nog niks.

Reputatie 7
Badge +19

Blijkbaar waren de kabels doorgeknipt, en om het te fixen moeten we bij de onderburen terecht komen wat niet mogelijk was op dinsdag omdat ze op vakantie waren... Dus helaas nog niks.

Balen dat juist nu de buren op vakantie waren. Ik hoop dat ze er snel weer zijn, zodat je aansluiting hersteld wordt! Is er al een vervolgafspraak gemaakt?