Vraag

Verbinden Met zakelijk netwerk vanaf thuisnetwerk

  • 4 September 2019
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer via het thuisnetwerk verbinding te maken met het zakelijk netwerk. Alleen via het thuisnetwerk lukt niet. Wel via mobiel en bij een ander thuisnetwerk - Zijn allebei KPN netwerken - Heb al een router reset gedaan

Denk dat er een route niet goed staat

live chat stuurde me hier heen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @KBakker! Begrijp ik goed dat je een VPN verbinding op wil zetten met een zakelijk netwerk? Welke Experia Box gebruik je precies? De Experia Box V10A heeft een bug met bepaalde VPN configuraties. Hiervoor is een tijdelijke firmware beschikbaar, zie ook VPN werkt niet meer op Experiabox V10a. Als het om een andere Experia Box gaat of niet om een VPN hoop ik dat je dit verder kunt toelichten.
Hallo,

Nee geen VPN, portforward word hier gebruikt

Software wordt bij zijn huis gebruikt en op zijn bedrijf staat een hardware die communiceert met UDP

Hij kan simpel snel checken door een IP in te voeren( Portforward 80 is hier gebruikt )
of de software ( Portforward UDP 10000 )

Heb wired geprobeerd en via de WiFi

Buiten zijn huis werkt alles perfect
Reputatie 7
Badge +28
@KBakker: Het duurde een stuk langer dan verwacht. Een deel daarvan bestond uit het vinden van een goed contactpersoon. Het probleem kan op dit moment niet worden gereproduceerd. Ik heb geen duidelijkheid gekregen of wij zaken hebben veranderd in het netwerk. Is het probleem bij de klant verholpen?

@Joran: Paar weken geleden geprobeerd, nog niks verholpen

Hoi @KBakker . Ik val hier midden in en helaas werkt @Joran niet langer bij ons. (hij heeft een andere baan)

Is er privéconversatie geweest tussen jou en joran? Of is alles wat besproken is, hier vermeld?  Helaas kan ik niet bij zijn privéconversaties, namelijk.

Je maakt dus een verbinding vanuit huis met een bedrijfsnetwerk? Dit gebeurt met een laptop? Wat voor soort verbinding is dit? Wat zijn de foutmeldingen? Wat voor soort experiabox is er in het spel?

Screenshots zijn meer dan welkom. 

Â