verbinding

• 10 maart 2012
  • 2 reacties
  • 2315 keer bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe router van kpn ( ZTE ) een witte. Vanaf die tijd heb ik nou het probleem dat boven op de andere pc steeds de verbinding wegvalt.Volgens de computerzaak moet ik gewoon verbinding hebben,maar dat heb ik niet . Als ik hem opstart geeft hij aan dat de signaalsterkte  de ene keer goed is,en het volgende moment weer laag en dan weer zeer goed. Maar hij geeft steeds weer dat ik geen webpagina kan krijgen,of dat de pc ineens op off line staat. Terwijl ik met de vorige router geen problemen had.Als ik deze router opnieuw reset,dan heb ik boven eventjes internet en dan is het weer weg Weet iemand hoe dit kan

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Mogelijk helpt het om het radiokanaal aan te passen waar de modem het draadloze signaal op uitzendt. Op de volgende pagina staan de instructies voor het aanpassen van het radiokanaal:

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/11027

Ik heb hem nu bekabeld van boven naar beneden. De ene stekker beneden zit in de router( ethernet 2) en boven zit hij gewoon in de pc,maar nog geen internet. Ik ga nu eerst de router opnieuw resetten en dan kijken we weer verder

Reageer