Beantwoord

Verbinding ethernet en wifi valt weg

  • 31 October 2019
  • 7 reacties
  • 210 keer bekeken

Beste forumleden,

Wij hebben een paar maanden geleden KPN Internet aangeschaft en daar tot kort geen problemen mee gehad. Nu valt sinds een paar weken de internetverbinding af en toe weg op zowel de WiFi als de kabel. Het lampje op de Experie v10A kleurt dan rood en gaat dan blauw knipperen en dan hebben we na een paar minuten weer internet. Dit is vooral tijdens het gamen hinderlijk. Is dit een veelvoorkomend probleem? PS wifi tuner al meerdere malen geprobeerd. Haalt niks uit...

icon

Beste antwoord door fdpg1963 31 October 2019, 21:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Anonymous4689 

Als het V10a ledje eerst rood wordt en dan blauw gaat knipperen is er iets mis met de verbinding van de telefoonlijn naar de DSL aansluiting van het modem. Controleer de bekabeling naar het ISRA punt of er niet ergens iets los zit.

De Wifi tuner helpt daar niet.

Bedankt. Ik ga even kijken

 

De stekker zat er inderdaad niet helemaal goed in. Hopen dat het nu allemaal werkt. Veel dank!

 

Reputatie 5
Badge +4

Graag gedaan!

Reputatie 7
Badge +24

Hoi A, welkom op het forum. 

@fdpg1963, je maakt mijn leven lekker makkelijk zo. Dank! Fijn dat het opgelost is. 

Reputatie 5
Badge +4

@Alex_P Ben net KPN DSL klant geworden. De monteur heeft alles aangesloten en uitleg over de led kleuren gegeven van de V10a. Dus ik dacht: dat probleem is wellicht eenvoudig op te lossen.

Ik help wel eens vaker op een forum maar alleen als ik er een beetje verstand van heb.

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P Ben net KPN DSL klant geworden. De monteur heeft alles aangesloten en uitleg over de led kleuren gegeven van de V10a. Dus ik dacht: dat probleem is wellicht eenvoudig op te lossen.

Ik help wel eens vaker op een forum maar alleen als ik er een beetje verstand van heb.

We zijn elkaar al een paar keer tegengekomen in topics hier geloof ik, ik heb je tot nu toe niet kunnen betrappen op verkeerde informatie. Tof dat je ons hier helpt, dankjewel!