Beantwoord

Verbinding is weg en het netwerk lampje knippert

  • 2 June 2023
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo,

sinds vanmiddag knippert mijn netwerk lampje steeds groen en heb ik geen wifi meer. 
hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 June 2023, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heb je glasvezel, maak dan je glasvezelkastje voor 2 minuten spanningsloos en zet hierna de stroom erop. Heb je al met de klantenservice gebeld 0800-0402 (gratis). Welke modem heb je. 

Reputatie 7

Hoi @L.M.Peters, welkom bij ons op het forum. Om te kijken hoe het opgelost kan worden hebben we eerst meer informatie nodig zoals Hoopvol al aangeeft. Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt, hoe meer jij vertelt, hoe meer wij mee kunnen denken.

  • Welk modem heb je van ons?
  • Je zegt dat Wifi niet werkt, werken bekabelde verbindingen nog wel?
  • Heb je ook tv van ons? Wat doet die nu?
  • Wat voor verbinding heb je precies, glasvezel of koper?

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan je ons bellen op 0800-0402, zoals hij ook al aangaf.