Beantwoord

Verbinding lijn 1 valt regelmatig weg (pair bonding)

  • 30 June 2019
  • 4 reacties
  • 317 keer bekeken

Screenshot modem: https://imgur.com/a/H4sOPeZ
Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Wanneer lijn 1 wegvalt, valt alles weg totdat de modem opnieuw opstart.
Soms pakt hij dan weer lijn 1 op, maar vaak niet en dan halen wij niet onze maximale internetsnelheid waar wij voor betalen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 July 2019, 09:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @lamens, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Omdat je jouw gegevens al had ingevuld heb ik meteen even een lijncheck gedaan. Er is inderdaad een slechte verbinding geconstateerd, waarvoor ik een monteur kan aansturen. Dit zal zeker te maken kunnen hebben met wat jij ziet, met betrekking tot lijn 1 en 2. De eerstvolgende mogelijkheid om een monteur in te plannen is morgen tussen 15.00-17.00 (eerder op de dag kan niet). Ik heb deze ingepland. Mocht dat niet uitkomen, kan je het wijzigen via deze website!

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@lamens, ik heb geen reactie meer gehad. Is de monteur inmiddels geweest en is het probleem opgelost? 🙂
De monteur is langskomen, maar heeft geen problemen kunnen vinden in de kwaliteit van de lijn.
Er zou een 24 uurs meting zijn gedaan, maar daar heb ik verder niets meer van gehoord.
Reputatie 7
Badge +21
@lamens, ik zie de notitie van de monteur inderdaad. Er is geen 24-uurs meting gedaan voor zover ik kan zien. Helaas kan ik op dit moment niet zoveel voor je doen. Ik wil aanraden op het moment supreme, dus wanneer de lijn wegvalt en je bent thuis, neem dan even contact op via 0800-0402 of onze LiveChat functie. Als we namelijk op dat moment een meting kunnen starten (en dus zien en meten dat de lijn wegvalt) kunnen we beter de oorzaak opzoeken! Maar natuurlijk hoop ik dat het niet meer voorkomt.

Reageer