Beantwoord

Verbinding met internet valt weg

  • 11 November 2019
  • 11 reacties
  • 205 keer bekeken

Beste Mensen, ik heb problemen met de telefoon en de tablet telkens valt het internet weg.

Men zegt dat er dan iets aan de hand is met het modem, ik zou graag zien dat dit probleem zo snel mogelijk wordt op gelost.

Want het is niet leuk als we ergens mee bezig zijn en er komt een melding dat de breedband ip niet werkt en alles weg is.

met vriendelijke groet,

 

Ton van Bergen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door slecht 11 November 2019, 16:20

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @slecht Goed dat je dit hier meldt. Je vaste internetverbinding valt dus met enige regelmaat weg, lees ik. Gaat het probleem alleen om wifi? Je noemt het modem: zie je ook lampjes op de Experia Box anders branden dan normaal: met welke kleur branden de lampjes als dit gebeurt? En verdwijnt het probleem dan ook weer vanzelf? Ik hoop dat je me iets meer kunt vertellen. 

Verder kijk ik graag met je mee. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo  Bart, tijdens het lezen viel alles weer weg maar de lampjes Wireless en Internet knipperen constant.

ik heb ook al een keer op herstel gedrukt maar dit helpt ook niet, telkens krijg ik te zien dat de breedband niet werkt.

 

groeten,

Ton.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @slecht Ok, dank voor de toelichting. Met welke kleur knipperen ze? En wil je je gegevens in je Forum Profiel zetten? Dan kan ik meekijken. 

hallo Bart, ik wil hebben dat er iemand komt tenslotte betaal ik elke maand geld hiervoor dit soort stomme uitleg via de mail houd ik niet van.

ton.

Reputatie 7
Badge +20

Dag@slecht Als iets niet werkt wil je weten waardoor het komt zodat het snel hersteld kan worden. Daarom stel ik enkele vragen. Je gegevens heb ik nodig om je aansluiting te bekijken en door te meten. Ik kan en mag nu niets inzien. Kortom: als je mijn vragen niet beantwoordt en je gegevens niet invult kan ik je niet helpen. Als je wilt dat er een monteur langskomt kan dat uiteraard. Je kunt hier een afspraak maken. Een afspraak met zo'n servicemonteur kost €50,- .

Een gratis storingsmonteur kan worden ingepland als uit metingen en uitvraag naar voren komt dat dit noodzakelijk is. Echter, meestal is dat niet nodig: vaak kan iets in een eerder stadium al worden opgelost. Om dat duidelijk te krijgen moeten enkele zaken wel worden toegelicht, hoe ‘stom’ je dat ook vindt. Mocht je rechtstreeks contact willen hebben, dan kun je ook bellen met de collega's van de klantenservice, via 0800-0402. 

 

 

 

als jullie er eerst eens voor zorg draagt dat de communicatie beter en simpeler  verloopt dan is dat ook al een oplossing want wat bedoelen jullie met een Forum Profiel hoe moet dit in zijn werk gaan.

Niet iedereen kan even makkelijk met een computer omgaan, en verder als straks blijkt dat het modem niet goed is dan laat ik het hier niet bij zitten. Dus graag een simpele uitleg hoe het gaat met een Forum Profiel

Bart, ik kan niet op de site komen om mijn naam, postcode etc. op te geven.

deze site geeft aan dat deze niet bestaat.

groeten,

ton.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @slecht Je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] bereik je door op de betreffende woorden te klikken. Daar kun je de door mij gevraagde gegevens in kwijt. Het idee daarachter is dat je ze niet hier publiekelijk plaatst, maar in een persoonlijke omgeving waar ze alleen zichtbaar voor jou en mij als moderator zijn. 

 

 

welke woorden moet ik hebben er staan er zoveel op en geen een verwijst naar de woorden die mij aangaan.

groeten,

ton.

hallo Bart ik heb het weer geprobeerd maar weet niet wat ik moet hebben graag een reactie hoe het wel moet.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @slecht Wat jammer dat het zo onduidelijk blijft. Ik weet niet precies hoe ik de stappen duidelijker uit zou kunnen leggen. Op je Profielpagina kun je de door mij in mijn eerste reactie gevraagde gegevens invullen. Die heb ik nodig om je aansluiting te kunnen bekijken. Verdere toelichting van wat er precies speelt is voor mij handig om je sneller te kunnen helpen. 

Geenszins verkeerd bedoeld, maar ik denk dat het voor jou wellicht sneller is om even te bellen met een collega van de klantenservice. Dan hoef je niets in te vullen de collega zal vanzelfsprekend zijn of haar uiterste best doen om je verder te helpen. Je kunt de klantenservice bereiken via 0800-0402.  

Reageer