Beantwoord

Verbinding met telefonische klantenservice verbroken tijdens wachtstand

• 24 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 294 keer bekeken

13 minuten aan de telefoon gezeten.
Me verhaal gedaan on vervolgens weer in de wacht gezet te worden en daarna op te hangen terwijl ik nog in de wacht stond.

Kpn ik zie me volgende factuur wel weer tegemoed met extra belkosten neem ik aan??!

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Erik_ 25 oktober 2017, 13:01

Hoi Melanie, welkom op het forum! Wat jammer dat de verbinding zo werd verbroken 😞 Helaas komt het af en toe voor dat het telefoniesysteem op deze manier klanten laat vallen. Ik kan me voorstellen dat dit een nare smaak achterlaat. Heb je nog weer opnieuw contact gehad? Ben je verder geholpen? Zo niet, doe je verhaal hier vooral. Dan help ik je verder :)

Extra kosten heb je gelukkig niet aan het gesprek. Zoals Joss al aangeeft is het klantenservicenummer gratis.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
De telefoonnummers van de klantenservice (0800 of 1200) zijn gelukkig gratis. Heb je inmiddels wel een succesvol contact met de klantenservice gehad?
Reputatie 6
13 minuten aan de telefoon gezeten.
Me verhaal gedaan on vervolgens weer in de wacht gezet te worden en daarna op te hangen terwijl ik nog in de wacht stond.

Kpn ik zie me volgende factuur wel weer tegemoed met extra belkosten neem ik aan??!

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

Ik heb er alle vertrouwen in @Melanie1964, dat je morgen snel zal worden geholpen hier op het KPN Forum! 😎

De telefoonnummers van de klantenservice (0800 of 1200) zijn gelukkig gratis. Heb je inmiddels wel een succesvol contact met de klantenservice gehad?
Ik heb het donkere vermoeden dat Melanie teleurgesteld is over de wijze waarop zij - blijkbaar niet - is geholpen op het moment dat zij met de Telefonische Helpdesk in gesprek was. De gratis telefoonnummers zijn helemaal NIET relevant in dit geval, lijkt me zo.

Het Forum Team krijgt namelijk van haar een tweede kans om haar - mede namens de KPN Telefonische Helpdesk - alsnog te helpen! 🤔

Succes FT! 😉
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb het donkere vermoeden dat Melanie teleurgesteld is over de wijze waarop zij - blijkbaar niet - is geholpen op het moment dat zij met de Telefonische Helpdesk in gesprek was. De gratis telefoonnummers zijn helemaal NIET relevant in dit geval, lijkt me zo.:

Kpn ik zie me volgende factuur wel weer tegemoed met extra belkosten neem ik aan??1

Vandaar mijn geruststellende woorden.
Reputatie 6
Kpn ik zie me volgende factuur wel weer tegemoed met extra belkosten neem ik aan??1

Vandaar mijn geruststellende woorden.

Touche! Zo heb ik jouw post zelf niet gelezen/geïnterpreteerd inderdaad, mijn excuses daarvoor! 😉
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Melanie, welkom op het forum! Wat jammer dat de verbinding zo werd verbroken 😞 Helaas komt het af en toe voor dat het telefoniesysteem op deze manier klanten laat vallen. Ik kan me voorstellen dat dit een nare smaak achterlaat. Heb je nog weer opnieuw contact gehad? Ben je verder geholpen? Zo niet, doe je verhaal hier vooral. Dan help ik je verder :)

Extra kosten heb je gelukkig niet aan het gesprek. Zoals Joss al aangeeft is het klantenservicenummer gratis.

Reageer