Beantwoord

verbinding steeds weg tussen versterker en experia box V10

  • 21 January 2020
  • 13 reacties
  • 130 keer bekeken

bijna elke dag is mijn verbinding weg van de WiFi versterker.

wanneer de power eraf is geweest zoekt hij de verbinding weer en lukt meestal ook

blijft lastig dat ik dit elke dag moet doen!

icon

Beste antwoord door Bart_ 27 January 2020, 09:05

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dat is natuurlijk flink vervelend, @de_referee Welke wifi-versterker van ons heb je: de witte of de zwarte?  En kun je eens checken of de nieuwste software goed is ingeladen? 

Heb de witte

hoe kan ik de software versie zien?

Reputatie 7
Badge +20

Zou je de versterker eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen, @de_referee ? Vaak is dat oplossingen. Achterop het apparaat vind je reset-knop. 

Als ik hem reset moet ik dan opnieuw verbinden met de experiabox of onthoudt hij dit?

 

Reputatie 7
Badge +20

Je kunt 'm gewoon resetten, @de_referee Hij valt dan terug op de fabrieksinstellingen, dus hou dat in de gaten in verband met eventueel gewijzigde wachtwoorden. 

Gedaan maar niet het verwachtte resultaat

Badge +19

Is ie wel met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen?

Reputatie 7

Gedaan maar niet het verwachtte resultaat

Heb je dan wel de installatieprocedure opnieuw doorlopen?

 

Ja alles opnieuw gekoppeld maar helaas elke dag verbinding weg

Reputatie 7
Badge +20

Het is een wat oudere versterker @de_referee en de kans bestaat natuurlijk dat het apparaat simpelweg defect is geraakt. Hoe merk je dat de verbinding wegvalt? Ziet je de kleur van de lampjes veranderen op de versterker, of merk je het alleen op het apparaat dat op de wifi zit? 

Heb dan steeds 2 blauwe lampjes

Reputatie 7
Badge +20

Voor zover ik weet is dat in orde, @de_referee maar kun je iets meer vertellen? Wat gebeurt er precies en hoe merk je dat de verbinding wegvalt? 

Als ik 2 blauwe lampjes heb, heb ik geen WiFi signaal en zit ik weer op 4G

Reageer