Beantwoord

Verbinding valt regelmatig weg

• 20 december 2018
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Goedenavond wij zijn onlangs ook overgestapt van Ziggo naar KPN alles in 1. Helaas valt signaal van de tv ook regelmatig weg best irritant. We zijn juist overgestapt omdat Ziggo steeds vaker storingen had het afgelopen jaar. Internet viel regelmatig uit. Na resetten en stroom eraf doet tv het weer. Maar het is ook niet de bedoeling dat we elke dag moeten resetten. Hebben jullie hier een oplossing voor? Tv decoder is middels bijgeleverde kabel aangesloten. Mvg Dylan

Admin: Bericht afgesplitst van Experiabox V10a omruilverzoek | KPN Community
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 december 2018, 11:51

Goedemorgen Rotterdam3068, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst welkom bij KPN 🙂 Alleen niet het welkom wat je graag zou willen, dat begrijp ik! Ik kijk graag met je mee naar de storingen die je ervaart. Kan je aangeven of op het moment dat de televisie storing geeft, internet ook wegvalt? Dus heb je dan ook even geen internet meer op je mobiele toestel (WiFi) of bekabeld aangesloten laptop (indien je die bekabeld hebt aangesloten). Dan kunnen we het probleem beter lokaliseren.

Verder ben ik benieuwd wat je precies hebt gereset (tv-ontvanger of Experia Box) en op welke manier (stroomloos maken of herstelknop is namelijk geen 'harde reset'). Zou je dit nog kunnen aangeven?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Rotterdam3068, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst welkom bij KPN 🙂 Alleen niet het welkom wat je graag zou willen, dat begrijp ik! Ik kijk graag met je mee naar de storingen die je ervaart. Kan je aangeven of op het moment dat de televisie storing geeft, internet ook wegvalt? Dus heb je dan ook even geen internet meer op je mobiele toestel (WiFi) of bekabeld aangesloten laptop (indien je die bekabeld hebt aangesloten). Dan kunnen we het probleem beter lokaliseren.

Verder ben ik benieuwd wat je precies hebt gereset (tv-ontvanger of Experia Box) en op welke manier (stroomloos maken of herstelknop is namelijk geen 'harde reset'). Zou je dit nog kunnen aangeven?
Reputatie 7
Badge +20
@Rotterdam3068, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Nu begrijp ik dat ook volkomen, omdat het natuurlijk Kerst is! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Reageer