Beantwoord

Verbinding valt steeds weg.

• 21 november 2017
  • 2 reacties
  • 254 keer bekeken

Sinds een paar maanden valt mijn draadloze verbinding steeds weg. Ik ben vaal televisie aan het kijken via mijn Laptop en ook als ik aan het zoeken ben op Google enz. enz.
Dan valt de verbinding weg. Het wordt nu steeds vaker dat dit gebeurt. Erg vervelend.
Ik heb een Experia Box V8. Heeft U voor mij de oplossing. Ik weet het niet meer.

En dan heb ik nog een vraag over KPN veilig: ik krijg de volgende melding ...
Systeemfout MSVCP110.dll niet gevonden, ik heb gebeld met de KPN maar die adviseerde mij om KPN veilig opnieuw te installeren ( dit ook gedaan) maar ik krijg steeds de zelfde melding.
Graag een oplossing .
Alvast mijn hartelijke dank.
icon

Beste antwoord door Bart_ 23 november 2017, 14:15

Hallo Jpgerth en welkom op het Forum. Zo’n wegvallende verbinding is inderdaad heel irritant. Heb je dit alleen als je op WiFi zit? Zou je een willen testen of het beter gaat als je het bekabeld probeert?

Als eerste raad ik je onze Servicetool aan. Die meet je verbinding door en selecteert het beste WiFi-kanaal. Dat kan al behoorlijk wat helpen. Ook vind je er enkele andere, handige tips. Ik ben benieuwd of het hiermee beter gaat.

Dan over KPN Veilig. In dit topic is daar het nodige over besproken en er staat ook aangegeven hoe je dit op kunt lossen. Zou je de tips uit dit topic eens willen uitproberen? Ik hoor graag of het gewerkt heeft!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Jpgerth en welkom op het Forum. Zo’n wegvallende verbinding is inderdaad heel irritant. Heb je dit alleen als je op WiFi zit? Zou je een willen testen of het beter gaat als je het bekabeld probeert?

Als eerste raad ik je onze Servicetool aan. Die meet je verbinding door en selecteert het beste WiFi-kanaal. Dat kan al behoorlijk wat helpen. Ook vind je er enkele andere, handige tips. Ik ben benieuwd of het hiermee beter gaat.

Dan over KPN Veilig. In dit topic is daar het nodige over besproken en er staat ook aangegeven hoe je dit op kunt lossen. Zou je de tips uit dit topic eens willen uitproberen? Ik hoor graag of het gewerkt heeft!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Jpgerth. Ik heb geen reactie meer van je gelezen op mijn vorige bericht. Ik ga er vanuit dat je probleem inmiddels is opgelost. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag.

Reageer