Beantwoord

Verbinding valt weg - geen dns

  • 9 juli 2018
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Hallo,

Sinds vanmorgen valt de verbinding weg bij onze xperiabox v8.
De lampjes branden allemaal maar internet en wireless knipperen maar voice (telefoon) geeft geen signaal.
Sinds vanmiddag is het iets beter (pagina's laden weer waardoor ik hier een vraag kan neerzetten)
Maar alsnog geen telefoon en slechte verbinding.

Ik heb al een hardreset en een softreset gedaan bij de router maar zonder succes.
Ook alle pc's zijn vrij van virussen etc.
Maar als ik in de router zelf kijk zie ik de volgende error in de log:

Send discover
Send discover
could not find DHCP Daemon to get information.

Nu las ik hier op het forum dat de router vervangen voor veel mensen een oplossing was.
Maar ben benieuwd of er hier mensen zijn met een oplossing.

Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door dedas-50 9 juli 2018, 19:10

Contact gehad met de klantenservice, word aan gewerkt
Bekijk origineel

3 reacties

Contact gehad met de klantenservice, word aan gewerkt
Reputatie 7
Badge +24
Hi @dedas-50, welkom! Je hebt dus inmiddels contact gehad met de klantenservice, top. Is het ook al opgelost? Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @dedas-50 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer