Bij het thuiswerken (via VPN) valt de verbinding regelmatig weg als ik in een vergadering via Skype zit waar ook het beeldscherm gedeeld wordt. Stemmen van mij (en collega's) klinken als een robot en schermen worden niet meer ververst/zijn geblurd. Ik heb Experia Box V10a (januari 2019). De problemen zijn ontstaan na het wisselen van mijn werklaptop van Windows 7 naar Windows 10. Een collega heeft exact hetzelfde probleem. Beide zijn we rechtstreeks aangesloten via een kabel op de router. Snelheden en dergelijke doorgemeten en zijn prima qua snelheid (ook volgens IT van mijn werk) voor het ondersteunen van thuiswerken/vergaderen/schermdelen. Het probleem ontstaat alleen bij vergaderen/schermdelen. thuiswerken gaat verder prima en ook prive geen enkel probleem.
Ik zie op het forum een soortgelijk probleem https://forum.kpn.com/internet-9/slechte-verbinding-maar-nog-steeds-snel-internet-help-471190
Iemand een idee?