verbinding weg

  • 23 november 2011
  • 0 reacties
  • 2851 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo

afgelopen dagen valt de verbinding steeds weg, zowel telefoon, internet en tv.

na uit/aan experiaboxx doet alles het weer.

In het logboek van de Thomson experiabox steeds firewall meldingen,zie voorbeelden hieronder.

Suggesties?

 Nov 23 22:31:35FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 96.48.233.36 Dst ip: 145.53.44.242 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable
Info Nov 23 22:23:46LOGIN wireless station [7c:61:93:30:aa:5f] can't get authorized.
Info Nov 23 22:21:27LOGIN wireless station [7c:61:93:30:aa:5f] can't get authorized.
Fout Nov 23 22:17:50FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 82.178.30.82 Dst ip: 145.53.44.242 Type: Destination Unreachable Code: Communication Administratively Prohibited
Fout Nov 23 22:01:41FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 200.87.186.116 Dst ip: 145.53.44.242 Type: Destination Unreachable Code: Port Unreacheable
Fout Nov 23 21:45:00FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 115.252.143.86 Dst ip: 145.53.44.242 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer